سخنگوی فدراسيون كشتی با هدف شفاف سازی و اطلاع رسانی، رقم دقيق ‌ميزان بدهی‌های اين فدراسيون و همچنين مبالغ دريافتی را اعلام كرد.

عليرضا رضايی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد میزبان دریافتی و همچنین بدهی‌های فدراسیون کشتی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: مجموع كل دريافتي فدراسيون كشتي در سال 1392 تاكنون 4 ميليارد و 367 ميليون تومان بوده كه از اين مبلغ، ‌2 ميليارد و 737 ميليون تومان در زمان سرپرست قبلی و مبلغ يك ميليارد و 630 ميليون تومان نيز در زمان پنج ماهه سرپرستی و رياست رسول خادم به حساب فدراسيون واريز شده است.

وی در ادامه تصريح كرد: اين مبالغ كل دريافتی‌های فدراسيون كشتی در سال 1392 است كه ما برای اطلاع رسانی و شفاف‌سازی برنامه‌های اين فدراسيون بر خود وظيفه ديديم تا آنرا اعلام كنيم.

سخنگوی فدراسيون كشتی ادامه داد: بايد توجه داشت فدراسيون كشتي برنامه‌هاي اجرايی بسيار متعدد و سنگينی را تاكنون انجام داده و خواهد داد كه از آن جمله می‌توان به برگزاری تورنمنت‌های بين‌المللی جام تختی و جام يادگار امام،‌ اعزام‌های مختلف و پرتعداد در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به تورنمنت‌ها و رويدادهای تداركاتی و رسمی و همچنين برپايی اردوهای دوره‌ای آماده‌سازی برای آزاد و فرنگی كاران اشاره كرد.

رضايی همچنین اضافه کرد: ضمن اينكه بايد به آماده‌سازی و اعزام تيم ملی كشتی آزاد به جام جهانی 2014 آمريكا و همچنين كسب ميزبانی جام جهانی كشتی فرنگی 2014 در تهران نيز اشاره كرد كه به واقع دو رويداد مهم و حساس تلقی می‌شود.

در در ادامه خاطرنشان کرد: حال در نظر بگيريد فدراسيون كشتی با توجه به برنامه‌های مذكور و حدود 8 ميليارد تومان بدهی چطور می‌تواند به بهترين شكل از پس اين مسئوليت سنگين برآيد.

سخنگوی فدراسيون كشتی در خاتمه به كمك‌های مردمي نيز اشاره كرد و گفت: تاكنون بسياری از مخارج و هزينه‌های فدراسيون در كنار پرداختی‌های مذكور از طريق كمك‌های مردمی و برخي روابط و تعاملات مسئولان كشتی با ديگر دوستان و همكاران صورت گرفته كه سعی ما بر اين است همچنان با تكيه بر اين موضوع به اجرای دقيق برنامه‌های مدون فدراسيون بپردازيم.