نایب رئیس نخست فوتبال ایران با تاکید بر اینکه صحبت‌های مسئولان باشگاه الهلال بار حقوقی دارد، گفت: آنها مسائلی موجود در فوتبال عربستان و کارهایی خارج از عرفی که انجام می‌‌دهند، را به فوتبال ایران نسبت می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، "عبدالرحمن بن‌مساعد" رئیس باشگاه الهلال در گفتگویی اعلام کرده است مسابقاتی که در ایران برگزار می‌شود، برای عربستانی‌ها آزار دهنده است و کلا ایران برای او کشوری آزار دهنده است. این صحبت‌ها درحالی مطرح شد که این تیم عربستانی امروز با پروازی چارتر وارد ایران شده و عصر فردا در هفته دوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا مهمان تیم سپاهان اصفهان است.

هادی آیت‌اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اظهار نظر رئیس باشگاه الهلال عربستان، تاکید کرد: گفت: مسئولان باشگاه الهلال عربستان با مطرح کردن چنین ادعاهایی فرافکنی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: آنها مسائلی را که در فوتبال عربستان وجود دارد و کارهایی خارج از عرفی که انجام می‌دهند را به فوتبال ایران نسبت می‌دهند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ادامه افزود: هدف رئیس باشگاه الهلال از مطرح کردن چنین ادعاهایی این است که فضا را پیش از بازی به گونه‌ای ملتهب کنند که اگر خدایی ناکرده اتفاق کوچکی در جریان بازی افتاد، برای AFC ذهنیت‌سازی کرده باشند.

آیت‌اللهی در پاسخ به این پرسش که در واکنش به این اظهار نظر به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهید کرد یا خیر؟، گفت: صحبت‌هایی که آنها مطرح کرده‌اند، بار حقوقی دارد و می‌توانیم از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را پیگیری کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.