اصفهان – خبرگزاری مهر: کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مقابل الهلال نتیجه نگیریم، مشکلاتمان زیاد می‌شود بنابراین باید در این بازی نتیجه بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: الهلال تیم خوبی است و قابل احترام بوده است و با توجه به اینکه ما دو بار با این تیم بازی کرده‌ایم، نسبت به یکدیگر شناخت نسبی داریم.

وی افزود: هر دو تیم بازی فردا را یکی از شانس‌های بزرگ خود می‌دانند و ما اگر این بازی را از دست دهیم، مشکلات زیادی داریم و اگر آنها بازی را ببازند، مشکلات آنها نیز زیادتر می‌شود بنابراین در واقع تیم الهلال یکی از تیم‌های پرقدرت آسیا بوده و در تیم‌های عربی، همیشه کشور عربستان بهترین تیم‌ها را داشته است.

کاپیتان سپاهان درباره استفاده از بازیکنان جوان توسط سرمربی سپاهان تصریح کرد: ما بازیکنان خوبی داریم و با اعتمادی که مربی نسبت به آنها نشان داده و استعدادی که خودشان نشان می‌دهند، شرایط خوبی را در آینده برای خود رقم می‌زنند.

نویدکیا همچنین گفت: در لیگ امسال فراز و نشیب‌هایی داشتیم اما خوشبختانه با این بازیکنان می‌توانیم در 10 سال پیش‌رو روند خوبی را به نمایش بگذاریم و این بسته به سیاست‌های باشگاه است که بخواهد پیشرفت داشته باشیم یا نه.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الهلال عربستان در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.