معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که این وزارتخانه تا به امروز در مورد میزان بودجه و رقم بدهی‌های هیچ یک از فدراسیون‌ها صحبتی نداشته و در کل ارقامی را در این مورد اعلام نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله سجادی که در حاشیه مراسم سه شنبه شب تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های المپیک لندن با خبرنگاران صحبت می‌کرد، در پاسخ به پرسش آنها مبنی بر انتخابات فدراسیون بوکس و وضعیت ناطق نوری برای شرکت در آن اظهارداشت: ظاهرا ناطق نوری اعلام کرده که می‎‌تواند بدون مجوز هم در انتخابات شرکت کند اما وزارت ورزش و جوانان هرچه قانون بگوید، همان را اجرا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: قانون می‌گوید افراد بازنشسته نمی‌توانند برای پست‌های ریاست، نایب رئیسی و دبیرکلی کاندیدا شوند و ناطق نوری هم یک فرد بازنشسته است. در هر صورت از قانون تبعیت می‌کنیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان همچنین تاکید کرد که تمام انتخابات فدراسیون‌های ورزشی سال 93 برگزار خواهد شد.

سجادی همچنین گفت: تا به امروز وزارت ورزش و جوانان برای هیچ یک از فدراسیون‌ها نگفته که چقدر بودجه با بدهی دارند. در کل در خصوص آمار آرقام صحبتی نمی‌کنیم.

وی که چند روز پیش در مورد فدراسیون کشتی و وضعیت مالی این فدراسیون اعلام کرده بود که وزارت ورزش و جوانان تا به امروز بیشتر از سقفی که باید به فدراسیون کشتی بودجه داده است، در رابطه با اظهارات سخنگوی فدراسیون کشتی که در همین زمینه مطرح شد، اظهارداشت: ترجیح می دهم فعلا در این مورد صحبتی نکنم.

 معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان همچنین با تاکید بر اینکه مشابه مراسم تجلیل از مدال آوران المپیک که به همت کمیته ملی المپیک برگزار شد، از سوی وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد، اظهارداشت: طی مراسمی که سال آینده خواهیم داشت، تمام ورزشکارانی که سال‌های 1389 تا به امروز در رشته‌ها و عرصه‌های مختلف موفق به کسب عنوان یا مدال شدند، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

سجادی یادآور شد: متاسفانه طی این مدت به دلایل مختلف تجلیل از قهرمانان ورزشی از دستور کار مسئولان ورزشی خارج شده بود اما وزارت ورزش و جوانان قصد دارد در اولین فرصت در سال 93 این کار انجام دهد تا ورزشکاران‌مان برای حضور در رویدادهای مهم پیش رو و به خصوص بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی انگیزه لازم را داشته باشند.

معاون ورزش حرفه‎ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان سال‌ورهای 89 تا 92 در حضور دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری برگزار خواهد شد.