اصفهان – خبرگزاری مهر: به درخواست ناظر بازی سپاهان و الهلال عربستان، چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان صبح امروز بار دیگر کوتاه شد تا برای بازی آماده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با درخواست ناظر بازی تیم‌های سپاهان و الهلال عربستان، چمن ورزشگاه فولادشهر اصفهان صبح امروز بار دیگر کوتاه شد تا به استاندارد مورد نظر مسئولان AFC  برسد.

ناظر بازی صبح امروز به محض بازدید از زمین چمن ورزشگاه فولادشهر، اعلام کرد که بر اساس استانداردهای موجود، چمن ورزشگاه فولادشهر باید بار دیگر کوتاه شود تا به استاندارد مد نظر آنها برسد.

به دلیل کوتاه کردن چمن، خط کشی‌های ورزشگاه فولادشهر نیز بار دیگر انجام شد تا چند ساعت مانده به آغاز سپاهان و الهلال عربستان، این مسئله برای مسئولان ورزشگاه دردسر ایجاد کند.

محسن صالحی، مسئول ورزشگاه فولادشهر اصفهان در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: ما به درخواست ناظر بازی، مجبور شدیم که زمین چمن را بار دیگر کوتاه کنیم تا به نظر ناظر بازی نزدیک شویم.

وی افزود: با توجه به این مسئله، کاور روی زمین چمن ورزشگاه از صبح امروز برداشته شده و باران بر روی چمن بارش دارد.

مسئول ورزشگاه فولادشهر اصفهان تصریح کرد: البته ورزشگاه فولادشهر اصفهان زه‌کشی داشته و این مسئله مشکلی برای زمین ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش مهر، قرار است ناظر بازی سپاهان و الهلال عربستان تا ساعتی دیگر از این ورزشگاه دیدن کند و در صورتی که مشکل وجود داشته باشد، دستور به لغو دیدار سپاهان و الهلال عربستان بدهد.

دیدار تیم‌های سپاهان و الهلال عربستان در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.