فهرست هفت نفره‌ای که فدراسیون تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در اختیار فدراسیون جهانی این رشته قرار داده، روز شنبه در نشست کمیته فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بر اساس نتایج به دست آمده، فهرست نهایی بازیکنان شرکت کننده در این رقابت‌ها معرفی شوند. البته به نظر می‌رسد احتمال تغییر این فهرست خیلی زیاد نباشد.

به گزارش خبرنگار مهر، برای حضور در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان که اردیبهشتماه سال آینده در ژاپن برگزار می‌شود، مسئولان فدراسیون تنیس روی میز اسامی هفت بازیکن - پنج بازیکن در بخش مردان و چهار بازیکن در بخش بانوان - را در اختیار فدراسیون جهانی این رشته قرار داده‌اند.

البته این فهرست اولیه‌ای است که چند روز از سوی فدراسیون تنیس روی میز و برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اعلام شده است. آخرین فرصت برای معرفی بازیکنان  اعزامی به این پیکارهای مهم، 25 اسفندماه است. بر این اساس کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز روز شنبه تشکیل جلسه می‌دهد تا در حضور تمام اعضا فهرست اولیه معرفی شده به ITTF را مورد بررسی قرار دهد و در مورد تثبیت آن یا تغییر احتمالی به نتیجه نهایی برسد.

نوشاد و نیما عالمیان، افشین نوروزی، پوریا عمرانی و واحد مالمیری در بخش مردان همراه با ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، فاطمه جمالی فر و منصوره رضایی بازیکنانی هستند که در قالب فهرست اولیه و برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به فدراسیون بین المللی تنیس روی میز معرفی شده اند. اما با توجه مصوبات کمیته فنی در رابطه با انتصابی بودن بیشتر بازیکنان و اینکه از این فهرست هم، بیشتر نفرات گزینه های انتخابی فدراسیون هستند، بعید است تغییری در فهرست معرفی شده ایجاد شود. به خصوص اینکه تغییر در نفرات معرفی شده فرصت است.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان اردیبهشت ماه آینده در توکیو ژاپن و در بخش تیمی برگزار می‌شود. درحال حاضر ایران هم امتیاز با بلژیک و در رده سی و سوم دسته دوم قرار دارد.