قائمشهر - خبرگزاری مهر: اشکها و لبخندهای قائمشهریها بعد از گذشت 20 سال و با پیروزی تیم محبوبشان مقابل پرسپولیس تهران ثبت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین بازی تورنمنت سرداران شهید مازندران عصر جمعه با برتری1 بر 0 تیم دسته اولی نساجی قائمشهر برابر پرسپولیس تهران پایان یافت.

تیم نساجی قائمشهر بعد از برد برابر پرسپولیس تهران، شکست 20 سال قبل برابر این تیم را جبران و کام هوادارانش را شیرین کرد و تیم در آرزوی قهرمانی لیگ برتر مغلوب تلاش فوتبالیست های مازنی شد.

تیم نساجی قائمشهر 20 سال گذشته در جریان بازیهای جام آزادگان و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر دو بر صفر برابر پرسپولیس تهران شکست خورده بود، در بازی امروز، با تک گل اسماعیل غرایی، شکست 20 سال گذشته را جبران کرد.

شکست تیم پرسپولیس برابر تیم نساجی قائمشهر درحالیست که علی دایی از تمامی ظرفیتها و ستارهای این تیم در این بازی بهره گرفته بود و علاوه بر این تیم نساجی قائمشهر نیز از صعود به لیگ برتر بازمانده است.

تجلیل از قهرمانان شطرنج و پیشکسوتان فوتبال مازندران

قبل از شروع مسابقه از دو نونهال قهرمان شطرنج و عضو تیم ملی با حضور علی دایی تجلیل شد.  

در نیمه اول بازی، محمدرضا خلعتبری با ضربه ای سنگین در قایقی اولیه دروازه تیم نساجی را تهدید کرد ولی موفق به بازگشایی آن نشد.

خلعتبری تنها کارت زرد بازی را گرفت

اولین کارت بازی در دقیقه 29 نیمه اول به دلیل خطای خلعتبری روی بازیکن شماره 13 نساجی داده شد.

در بین دو نیمه مسابقه نیز از اعضای هیئت فوتبال و برخی پیشکسوتان فوتبال استان شامل مهران نجفی، غلامحسنی احمدی، ابوالفضل مزدستان و ... تقدیر شد.

در نیمه دوم مسابقه و در دقیقه 52 نیمه دوم ضربه نژاد بیگی دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که این ضربه با اختلاف کمی از دروازه به بیرون رفت و منجر به کرنر شد.

پوشیدن پیراهین دو تیم توسط عباس زاده

از نکات جالب توجه این مسابقه تعویض محمد عباس زاده در نیمه دوم و پوشیدن پپراهین تیم نساجی قائمشهر زیر پیراهن تیم پرسپولیس بود که با تشویق تماشاگران همراه شد.

در این بازی، تعویض های تیم پرسپولیس در نیمه دوم شروع شد و در دقیقه 60 امیدعالیشاه بجای حمیرضا علی عسگر و میثم حسینی بجای مهرداد پولادی قرار گرفت، همچنین میلاد کمندانی در دقیقه 72 به جای رضا حقیقی و فرزاد حاتمی جایگزین محمد عباس زاده شد.

شگفتی این مسابقه در دقیقه 75 رقم خورد و گل دقیقه 75 اسماعیل غرایی، خاطره شکست 20 سال قبل تیم نساجی قائمشهر برابر پرسپولیس را از ذهن ها پاک کرد.

تماشاگران قائمشهر بعد از پایان بازی با حضور در خیابانهای شهر به شامانی پرداختند.

سه تیم در تورنمنت سه جانبه سرداران شهید مازندران حضور دارند که بازی اول این تورنمنت سه شنبه هفته گذشته با برتری تیم سرخپوشان برابر صدرای نکا پایان یافت.