بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: امسال 70 پروژه راهسازی در استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صفایی بعدازظهر جمعه در آئین افتتاح پروژه‌های راه‌سازی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی به منظور توسعه راه‌های استان بوشهر صورت گرفته است و پروژه‌های بسیار خوبی در این راستا اجرا شده است.

وی ادامه داد: در حوزه راهسازی تلاش‌های خوبی را برای اجرای پروژه‌های جدید و همچنین بهسازی راه‌های استان داشته‌ایم و تلاش داریم که نقاط حادثه‌خیز استان بوشهر را ساماندهی کنیم تا کمترین حوادث ر ا در راه‌ها و جاده‌های استان شاهد باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اهمیت بسیار بالای پروژه پل بزرگ کلل در شهرستان دشتستان، افزود: بهره‌برداری از این پروژه نقش بسیار مهمی در کاهش تصادفات و بهبود وضعیت عبور و مرور استان بوشهر دارد.

وی با بیان اینکه طی سال جاری 70 پروژه راهسازی در استان بوشهر افتتاح شده است، تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی تاکید بسیار زیادی بر توسعه راه‌ها و بزرگراه‌‌ها دارد و تلاش می‌کنیم تا شاهد تسریع در اجرای این پروژه‌ها باشیم.

مدیر پروژه الهادی قرارگاه خاتم نیز اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی برای تکمیل بزرگراه برازجان گناوه صورت گرفته است که در حال حاضر دارای 65 درصد پیشرفت فیزیکی است.

حسین اسکندری با اشاره به طول 80 کیلومتری این مسیر خاطرنشان ساخت: این پروژه در حال حاضر در سه بخش در دست اجرا است که می‌توان به کنارگذر آبپخش، گذر شبانکاره و قطعه دهداران خلیفه‌ای اشاره کرد و امیدواریم در سال آینده به بهره‌برداری برسد.