کتاب گویای «قصه‌هایی برای خواب کودکان» با صدای ژیلا اشکان از گویندگان و دوبلورهای کشور، به زودی منتشر و راهی بازار خواهد شد.

مانی هاشمیان مدیر موسسه رهافیلم با اعلام این خبر به خبرنگار مهر، گفت: در ادامه و راستای کتاب‌های گویای ادبی، این کتاب گویا را منتشر خواهیم کرد. یکی از کتاب‌هایی که چندی پیش منتشر و رونمایی کردیم، «بابا لنگ‌دراز» با صدای زهره شکوفنده، ژرژ پطرسی و مهین برزویی بود.

وی افزود: کتاب گویای «قصه‌هایی برای خواب کودکان» هم با صدای ژیلا اشکان دیگر گوینده و دوبلور کشورمان منتشر خواهد شد. این کتاب صوتی، اولین کتاب از یک مجموعه است که با همکاری موسسه پژوهشی کودکان دنیا منتشر و عرضه می‌شود. به این معنی که درباره قصه‌ها تحقیق و پژوهش می‌شود، و قصه‌هایی که برای استفاده در این مجموعه انتخاب می‌شوند، با پژوهش و بررسی برگزیده می‌شوند.

مدیر موسسه رهافیلم ادامه داد: مجموعه مورد نظر، شامل 12 لوح فشرده می‌شود که طبق برنامه قرار است،‌ هر ماه از سال آینده، یک شماره از آن ویژه هر ماه، منتشر شود. در حال حاضر، لوح فشرده مربوط به فروردین سال 93 را آماده می‌کنیم که طی همین روزها و قبل از عید نوروز، قصد داریم آن را به بازار عرضه کنیم. باقی لوح‌های فشرده هم طی ماه‌های سال 93 راهی بازار شده و به دست بچه‌ها خواهند رسید.