3000 دستگاه کارتخوان بین غرفه‌های بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین صفری مدیر کمیته اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: سومین جلسه کمیته اجرایی نمایشگاه با بانک صادرات ایران، مخابرات و عوامل اجرایی و فنی این مراکز با موضوع تمرکز بر مشکلات دستگاه‌های کارتخوان در دوره‌های گذشته نمایشگاه برگزار شد.

به گفته وی، در این جلسه قرار شد همه فعالیت‌ها در این حوزه، بر اساس جدول زمان‌بندی پیش رود و خدمات ارائه شده از سوی بانک صادرات به ناشران و بازدیدکنندگان با همکاری مخابرات منطقه، با افزایش کمی و کیفی روبه‌رو باشد.

صفری اظهار کرد: شعب بانک صادرات در بخش‌های مختلف ناشران عمومی، دانشگاهی، کودک و نوجوان، لاتین و... مستقر می‌شوند و خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه 3000 دستگاه کارت‌خوان نیز برای ارائه به غرفه‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نظر گرفته شده که بر اساس ظرفیت و درخواست ناشران، به آنها تخصیص خواهد یافت، گفت:‌ همچنین قرار است ساز و کار ارائه بن‌های دانشجویی به صورت عادلانه در تمام استان‌های کشور با تعیین وقت معین همراه تسریع و تسهیل در همه مناطق به صورت یکسان توزیع شود.

خبر دیگر از نمایشگاه اینکه، ثبت‌نام بخش ناشران الکترونیک بیست ‌و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز شنبه 24 اسفندماه آغاز شد. بر اساس اعلام، برگه‌های ثبت‌نام، شرايط و ضوابط مربوط به این بخش روی وب‌سایت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار گرفته است.

متقاضیان حضور در بخش ناشران الکترونیک بیست‌ و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانند پس از دریافت و تکمیل برگه‌های ثبت‌نام، آن را به همراه مدارک مورد نیاز به نشاني تعيين شده تحویل دهند.

بنا بر اعلام کمیته نشر الکترونیک از ناشران الكترونيك دعوت شده است تا در اين بخش از نمايشگاه كتاب شركت كنند و از علاقه‌مندان حضور در اين بخش هم درخواست شده تا پیش از ثبت‌نام، شرايط و ضوابط بخش ناشران الكترونيك را مطالعه كنند.