مدیر گروه موسیقی «سپید و سیاه» از انتشار تازه‌ترین آلبوم این گروه موسیقایی به خوانندگی وحید تاج با عنوان «روزگار رنگ‌آمیز» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان میرآقاسی با اعلام این خبر افزود: در این آلبوم که به تازگی وارد بازار موسیقی شده است سورنا صفاتی، کوروش دانایی و مریم رضایی نژادیان به عنوان آهنگساز حضور دارند

وی گفت: این آلبوم در بخش بی کلام و با کلام با اسامی «اندیشه مجنون» شعر از سعدی و ملودی كورش دانایی، «چوگان» با شعری از هوشنگ ابتهاج و ملودی كورش دانایی، «اشک واپسین» با شعری از هوشنگ ابتهاج، «خزان دیده» با شعری از هوشنگ ابتهاج و ملودی مریم رضایی نژاد، «رشک آفتاب» قطعه آوازی با شعری از هوشنگ ابتهاج، «شراب تلخ» با شعری از حافظ و آهنگسازی سورنا صفاتی، «کوچ» با شعری از حافظ و ملودی سورنا صفاتی، «طرب خانه» با شعری از حسین منزوی و ملودی کوروش دانایی با صدای وحید تاج برای علاقه مندان موسیقی ایرانی ارائه شده است.
 
این نوازنده قیچك درباره حال و هوای قطعات آلبوم گفت: تمامی اشعار آلبوم حال و هوای عاشقانه دارند و آهنگ هایی كه ساخته شده است با اشعار همخوانی و قرابت خوبی دارند. ضمن اینکه وحید تاج خواننده توانا و خوش صدایی است که در اجرای آواز تکنیک فوق العاده ای دارد که به جرات می توانم بگویم در این آلبوم  شاهد بهترین اجرای او هستیم.

 مدیر گروه «سپید و سیاه» افزود: فروش غیر رسمی آلبوم ما از اروپا در كشورهایی نظیر سوئد و آلمان آغاز شد که با استقبال خوبی نیز مواجه شد ولی هم اكنون توسط شركت پخش رهگذر هفت اقلیم (رها) منتشر شده است و در فروشگاه های معتبر فروش محصولات فرهنگی در دسترس علاقه مندان است. 

میرآقاسی در معرفی نوازندگان این آلبوم موسیقایی گفت: مریم رضایی نژادیان تار، مریم خدابخش عود، مهشید خیرالدین سازهای ضربی، كورش دانایی تنبك، سورنا صفاتی سنتور، پیمان میرآقاسی قیچك آلتو، سینا جهان آبادی كمانچه، داود ورزیده نی و همایون نصیری تومبا به عنوان نوازنده در این آلبوم با ما همکاری داشته اند.

گروه سپید و سیاه تاكنون فعالیت های بسیاری در زمینه موسیقی سنتی داشته است كه می توان به سه اجرا در تالار وحدت و اجراهایی در شهرستان های بوشهر، گرگان، دزفول، اردبیل و كشورهای ارمنستان، مالزی، تاجیكستان، سوئد و آلمان اشاره كرد.