رودسر – خبرگزاری مهر: شهردار رودسر گفت: تمامی تلاش مجموعه شورا و شهرداری ایجاد بستر مناسب برای رفع معایب و نواقص در توسعه شهری است.

به گزارش خبرنگار مهر، خداداد قنبرزاده ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: رسانه ها امروز نقش بسزایی در اطلاع رسانی و شفاف سازی مسائل و مشکلات مختلف ایفا می کنند.

 وی اظهارداشت: بهره مندی از رسانه ها برای اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با افکار عمومی دریافت بازخورد و آگاهی از داوری های افکار عمومی در قبال عملکرد ادارات و سازمان ها به عنوان یکی از مفید ترین و مستمر ترین شیوه های برقرار ارتباط متقابل میان سازمان ها با مردم است.

 شهردار رودسر رسانه ها را یک امکان بالقوه برای ایجاد مناسب ترین فرصت ها برای ارتباط با افکار عمومی عنوان کرد و گفت: مدیری موفق خواهد بود که بتواند در فضای آگاهی رسانه ای با رسانه های جمعی قدم برداشته و افکار عمومی را در درک صحیح یاری کنند.

وی در ادامه انتقاد پذیری را از ضروریات برجسته مدیریت عنوان کرد و افزود: در راه ارائه خدمت از پیشنهادات و انتقادات سازنده باید بهره جست تا بتوان در یک فضای دوستانه خدماتی در خورشان شهروندان به آنان ارائه داد.

قنبرزاده در ادامه از تبدیل وضعیت نیروها شرکتی شهرداری اشاره و از ساماندهی 30 نفر در این زمینه خبر داد و اظهارداشت: این از دغدغه های نیروهای شرکتی بود که رفع شد و این در آینده در توسعه و ارتقا راندمان کار آنان تاثیر گذاری خواهد داشت.

وی همچنین افزود: تا به امروز بیش از 95 درصد بودجه پیش بینی شده سال 92 محقق شده که نسبت به سنوات قبل از رشد بالایی برخوردار بوده است.

شهردار رشت گفت: بودجه امسال شهرداری هشت میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که تاکنون هفت میلیارد و 800 میلیون تومان آن محقق شده است.

وی همچنین از مشارکت دادن بخش خصوصی در اجرای پروژه های بزرگ اشاره و از سروسامان بخشیدن به وضعیت بازار ماهی فروشان، پارک شادی، استخر شنای بانوان رودسر در این زمینه خبر داد.

قنبرزاده با اشاره به وجود 10 کیلومتر نوار ساحلی در این شهر گفت: پتانسیل خوبی برای جذب گردشگر در این منطقه وجود دارد و شهرداری برای جذب سرمایه گذاری عزم جدی دارد.

 وی همچنین از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی خبرداد و افزود: در این زمینه امکانات در اختیار ستاد قرار گرفته است.

شهردار رودسر برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی پنج هتل در شهر رودسر برای پذیرایی و اسکان آماده فعالیت است.

رئیس شورای شهر رودسر نیز در این نشست گفت: اعضای شورای دوره چهارم رودسر با سه مولفه تجربه، علم، مدیریت آمده است تا بتواند رودسر را به جایگاه واقعی خود برساند.

 اسماعیل صفری افزود: ارتباط تنگاتنگی که شهردار، کارکنان شهرداری و شورای شهر با مردم دارند باعث ایجاد رضایت مندی مطلوبی شده که این امر خرسندی دیگر اعضای شورای شهر را به دنبال دارد.