سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید واقعیات را قبول کنیم. سوال من این است که پیشکسوتان پرسپولیس چگونه و از کجا می خواهند 30 میلیارد تومان برای باشگاه بیاورند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از نشستی که بعدازظهر امروز برای مشخص شدن وضعیت باشگاه پرسپولیس بین برخی پیشکسوتان و امیررضا خادم برگزار شد به خبرنگاران گفت: صحبت های زیادی در این نشست مطرح شد که بیشتر آن در مورد برنامه های بلند مدت بود و به هیچ عنوان اجرایی نیست. به نظرم این برنامه ها دردی از پرسپولیس دوا نمی کنند. هر چند که باید بپذیریم نکاتی که به آن اشاره شد عین واقعیت است.

وی با تاکید بر اینکه پیشنهاد خاصی برای پرسپولیس مطرح نکرده است در مورد آینده این باشگاه گفت: به نظرم روشی که آقای خادم در نظر گرفته اند محتمل ترین راه برای این خواهد بود که پرسپولیس از وضعیت کنونی خارج شود و بتواند در دیدارهای آینده به موفقیت برسد و هوادارانش را شاد کند. گذشته خیلی مهم نیست و باید به فکر حال و آینده بود.

علی دایی با ابراز امیدواری از اینکه تیمش در پایان لیگ بتواند جایگاه خوبی را کسب کند در مورد واگذاری پرسپولیس به پیشکسوتان گفت: ما باید واقعیت ها را قبول کنیم. سوال من این است که این پیشکسوتان چگونه می خواهند باشگاه را اداره کنند و 30 میلیارد تومان برای باشگاه بیاورند. این باشگاه هزینه های زیادی دارد که باید تامین شود. پیشکسوتان از کجا می خواهند این پول را بیاورند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه الان باید کاری کنیم تا بتوانیم باری از روی دوش دولت برداریم گفت: به خاطر همین هدف چنین جلساتی تشکیل می شود اما فعلا کاری نمی شود کرد و مشکلات و موانع زیادی هم وجود دارد. دولت هم مشکلاتی فراتر از فوتبال دارد و نمی تواند به چنین مباحثی وارد شود.