شیراز – خبرگزاری مهر: نرم افزارهای گردش مجازی سه بعدی تخت جمشید و پاسارگاد نسخه اندروید برای تلفنهای همراه مسافران نوروزی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به رشد روزافزون اپلیکیشن های گوشی همراه در سطح جهان، نرم افزارهای زیادی در زمینه های گوناگون در داخل کشور ساخت شده اند و یکی از این نرم افزارها که توانسته با توجه به کیفیت و دقت در پژوهش، مهر تایید پايگاه ميراث جهاني پارسه پاسارگاد را بگیرد، تور مجازی سه بعدی تخت جمشید است.

نسخه اندروید تور مجازی سه بعدی تخت جمشید و تور مجازی سه بعدی پاسارگاد با قابلیت نصب بر روی انواع گوشی ها و تبلت های اندروید ، دارای اطلاعات کامل صوتی و متنی در مورد كاخ هاي مختلف مجموعه است.

این نرم افزار با توجه به بازسازی مکانهای باستانی تخت جمشید و پاسارگاد مطابق با آنچه در زمان حیات امپراطوری هخامنشیان وجود داشته، اين امكان را براي گردشگراني كه نرم افزار مورد نظر را بر روي گوشي هاي همراه خود نصب كرده اند، فراهم مي کند كه در حين گردش و بازديد در مجموعه تاريخي تخت جمشيد و پاسارگاد ، از راهنماي كاملي مجهز به اطلاعات صوتي و متني برخوردار باشند. در محل ورودي مجموعه تخت جمشيد، غرفه اي به منظور دسترسي گردشگران و مسافران نوروزي به نرم افزار گردش مجازي سه بعدي تخت جمشيد تعبيه شده است.

همچنين علاقه مندان به نصب اين نرم افزار، جهت دانلود مي توانند به سايت www.i3dsoft.ir مراجعه کنند.