مهاجم تیم فوتبال آرژانتین اعتقاد دارد برای قهرمان شدن در جهان نیاز به کمی هم شانس هست همانگونه که اسپانیا در فینال جام جهانی با توپی که آرین روین به هدر داد از این شانس برخوردار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال آرژانتین در گروه F رقابتهای جام جهانی با تیم‎های ایران، بوسنی و هرزگوین و نیجریه همگروه است.

"لیونل مسی" گفته قهرمانی در جام جهانی نیاز به کمی هم شانس دارد. اشاره ستاره آرژانتینی به توپ تک به تکی است که "آرین روین" در مصاف  با "ایکر کاسیاس" در نیمه دوم دیدار فینال جام جهانی 2010 از دست داد.

مسی در گفتگو با TyC Sports اظهار داشت: برای قهرمانی در جام جهانی باید شانس هم داشت. همانگونه که اسپانیا در آفریقای جنوبی داشت. اسپانیا در جام جهانی 2010 بهترین تیم جهان بود اما خوش شانس هم بودند که روین دو فرصت صد در صد گلزنی را از دست داد.

وی با اشاره به نظر مثبت ژاوی و اینیستا، هم‌تیمی هایش در بارسلونا، مبنی بر قهرمانی آرژانتین در جام جهانی گفت: ژاوی و اینیستا دوستان من هستند و به من گفته‌اند دوست دارند که ما جام جهانی را ببریم. من واقعا امیدوارم که "آلخاندرو سابه‌یا" پس از پایان رقابتهای جام جهانی، مربیگری آرژانتین را ادامه دهد. اگر ما قهرمان جهان شویم مردم آرژانتین از خوشحالی دیوانه می‌شوند.