سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد داشتم پس از درگیری که بین صادقیان و حقیقی به وجود آمد این دو بازیکن را کنار بگذارم اما با پادرمیانی بازیکنان و شرایط حساسی که تیم دارد، از تصمیمم منصرف شدم.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دایی پس از اولین تمرین پرسپولیس که بعدازظهر امروز شنبه برگزار شد ضمن بیان این مطلب، سال نو را تبریک گفت و در مورد شرایط تیمش گفت: پس از مدتها که چند بازیکن مصدوم داشتیم این بار با تمام توان تمرینات را برای سه بازی باقیمانده شروع کردیم و امیدوارم بتوانیم در سه بازی باقیمانده نتایج مورد نظرمان را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که آیا قول قهرمانی سرخپوشان در لیگ امسال را می دهید گفت: قولی که ما می دهیم این است که با تمام وجودمان در سه دیدار باقی مانده بازی کنیم. ما با قول و قرار فوتبال بازی نمی کنیم اما تمام تلاشمان را به کار می گیریم و امیدوار به عنایت خداوند هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درگیری رضا حقیقی و پیام صادقیان در بازی با نفت گفت: به دلیل اینکه در چند ماه اخیر فشار روی بازیکنان زیاد بوده، تیم ما حواشی داشت. اتفاقی که در دیدار با نفت افتاد را من خیلی وقت بودم ندیده بودم. من با بازیکنان حرف زدم و آنها را به کمیته انضباطی واگذار کردیم تا تصمیمی بگیرند که ضرر نکنیم.

علی دایی ادامه داد: این دو بازیکن به خاطر رفتاری که داشتند باید تنبیه می شدند. من از مردم و هواداران پرسپولیس عذرخواهی می کنم. امیدوارم دیگر شاهد اینگونه اتفاقات در تیم پرسپولیس نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان ضمن ابراز امیدواری برای تلاش مضاعف بازیکنانش در سه بازی پایانی لیگ گفت: امیدوارم دیگر شاهد اینگونه اتفاقات در تیم نباشیم. اگر خود من می خواستم تصمیم بگیرم این دو بازیکن را کنار می گذاشتم اما بازیکنان دیگر با من صحبت کردند و با توجه به سه بازی پیش رو از تصمیمم منصرف شدم.