تبریز – خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای دقیق و کامل سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقدمه ای برای تحقق شعار امسال و بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.

میرهادی قره سید ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرورت اجرای کامل سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: تمام برنامه ها مشخص است و باید مسئولان با همراهی مردم حرکت جهادی خود را شروع کنند.

وی با بیان اینکه مهمترین دستاورد سال گذشته، تحقق حماسه سیاسی بود، ادامه داد: امسال نیز باید برنامه های خود را با اولویت ارتقای فرهنگ کشور و رشد اقتصادی تنظیم کنیم که در این راستا اقتصاد مقاومتی یک اهرم بسیار قوی و کامل است.

قره سید با تاکید بر اینکه مردم و مسئولان در سال جدید باید حرکت همگانی و جهادی داشته باشند، ادامه داد: اگر اولویت بندی کارها توسط دولت به خوبی صورت گیرد، آینده ی درخشانی برای سال های آینده در انتظار مردم است.

وی با اشاره به اینکه باید اجرای اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه های سال 93 باشد، ادامه داد: سیاست‌های 24‌ گانه اقتصاد مقاومتی می ‌تواند سال آینده را به سال شکوفایی اقتصادی کشور تبدیل کند و در کنار آن نیز باید ارتقای فرهنگ عمومی جامعه مد نظر قرار گیرد.

این نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو همچنین با تاکید بر نقش مهم و تاثیر گذار رسانه ها در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: رسانه ها، نویسندگان ، خبرنگاران و هنرمندان در جامعه ما نقش بسزایی دارند که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کرد.