بوشهر-خبرگزاری مهر: شهردار خورموج گفت: در شش ماهه دوم سال گذشته 105 پروژه، طرح وبرنامه در شهر خورموج اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شیخیانی پیش از ظهر چهار شنبه در حاشیه بازدید از این پروژه ها شهر خورموج در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از بدو شروع کار در شهرداری با همکاری شورای شهر و حمایت فرماندار و امام جمعه کارهای خوبی در سطح شهر اتفاق افتاده است.

وی افزود: تعمیر واصلاح روشنایی میادین شهر یکی از کارهای خوبی بود که در این مدت کوتاه صورت گرفت که رضایت مندی مردم به دنبال داشت.

شهردار خورموج در ادامه بیان داشت: در این مدت 39 هزار متر مربع کوچه و معابر شهر آسفالت و 35 کوچه نیز زیرسازی آن صورت گرفت.

پرداخت شش‌میلیارد ریال از بدهی‌های گذشته شهرداری خورموج

وی اضافه کرد: در مدت یاد شده توانسته‌ایم حقوق کارمندان و پرسنل را حل کنیم و بخشی از بدهی‌های سال‌های گذشته به مبلغ شش میلیارد ریال را پرداخت کنیم.

شیخیانی خاطرنشان کرد: ایجاد و ساماندهی فضای سبز محلات، نصب تمثال مطهر شهدا در بلوار اصلی، احداث میدان، بستن نقاط حادثه خیز، اهدا بسته های فرهنگی ، تکمیل درختکاری بلوار بسیج و رنگ‌آمیزی میادین ورودی از جمله کارهای صورت گرفته عنوان کرد.

وی بیان داشت: ترمینال جدید شهر خورموج که چندین سال کار آن متوقف شده بود، مجددا شروع به کار کرد که امیدواریم هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از این ترمینال باشیم.

احداث زمین بازی فوتبال محلات/ احداث سه کمپینگ در میدان خالوحسین

شیخیانی کاشت گل، آسفالت زیر گذر جاده لاور، راه اندازی نمازخانه و بوفه در پارک مفتون، احداث زمین بازی فوتبال محلات، نصب تندیس سلام هموطن، راه‌اندازی اینترنت پر سرعت در پارک و پیگیری اصلاح و  بازنگری طرح تفضیلی شهر از دیگر کارهای انجام شده عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در ایام نوروز نیز کارهای خوبی انجام شد که برپایی سفره هفت سین در میدان خالوحسین، احداث سه کمپینگ در میدان خالوحسین، پارک علی سمیل و بنگه، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، نمایشگاه در قلعه محمد خان از جمله این کارهای صورت بود.