بجنورد - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی گفت: برخورد پليس با ناهنجاري هاي فرهنگي و اجتماعي قاطعانه و جدي است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردارصفوه الله امام وردي محمدي صبح جمعه در ديدار با آيت الله حبیب الله مهمان نواز نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري افزود: برخورد قاطعانه با ناهنجاری ها و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و فرهنگي از اهداف مهمی است که پلیس در سال 93 دنبال می کند.

وي با بیان اینکه تامین امنیت اجتماعی شهروندان در تمامی ایام به ویژه ایام نوروز بر عهده نیروی انتظامی است، اظهار داشت: پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی با صلابت و اقتدار و با برنامه ريزي بسیار خوب، در سال جدید به وظیفه و رسالت قانونی خود عمل خواهد کرد.

فرمانده انتظامي خراسان شمالي تصريح کرد: اطلاع رساني و ارتقاء سطح آگاهي مردم می تواند در کاهش جرائم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی داشته باشد.

سردارمحمدي  خواستار حضور فعال کليه سازمان ها و نهادهاي فرهنگي در موضوع پیشگیری از وقوع جرم شد و گفت: همکاري و تعامل بيشتر دستگاههای اجرایی می تواند در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و کاهش جرائم نقش ارزنده ای ایفاء کند.

اين مقام انتظامي با اشاره به عملکرد پليس در رابطه با پيشگيري از ناهنجاري هاي اجتماعي تصریح کرد:  نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت و آرامش مردم ، با هرگونه ناهنجاري فرهنگي و اجتماعي قاطعانه و جدي برخورد خواهد کرد.