هانس یواخیم واتسکه رئیس باشگاه دورتموند اعلام کرد هیچ جنگ و جدالی بین دورتموند و بایرن مونیخ وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رابطه بین دو باشگاه دورتموند و بایرن مونیخ بعد از پیوستن ماریو گوتزه و روبرت لواندوفسکی و همچنین درگیری لفظی یورگن کلوپ سرمربی دورتموند با ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن کمی تیره و تار شده است.

با این حال رئیس دورتموند معتقد است هیچ نیازی به گفتگو صلح آمیز با بایرن مونیخ وجود ندارد. هانس یواخیم واتسکه می گوید: ما با بایرن مونیخ جنگ نداریم بنابراین هیچ نیازی به گفتگوی صلح آمیز بین دو باشگاه وجود ندارد. ما رقیب یکدیگر هستیم به همین دلیل طبیعی است که عاشق هم نباشیم. هیچ یک از اعضای دو باشگاه هم چنین انتظاری از همتای خود در باشگاه دیگر ندارد.

واتسکه همچنین در مورد اینکه بایرن مونیخ در سال 2003 با کمکی 2 میلیون یورویی دورتموند را از ورشکستگی نجات داد گفت: این فداکاری بایرن بیشتر شبیه به یک افسانه است، بایرن مونیخ 2 میلیون یورو به دورتموند قرض داد و این رقم را با 8 درصد سود پس گرفت. این طور نبوده که بایرن مادر ترزا شده و ناجی دورتموند شده است. قرض کردن پول از یک باشگاه دیگر یکی از بزرگترین اشتباهاتی بود که انجام شد. تا زمانی که من رئیس باشگاه هستم ترجیح می دهم در خیابان گدایی کنم تا از یک باشگاه دیگر پول قرض بگیرم.