سرمربی تیم فوتبال دورتموند از عملکرد تیمش در بازی مقابل رئال مادرید انتقاد کرد با این حال گفت آنها می توانند در بازی برگشت با پیروزی به کار خود پایان دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با سه گل گرث بیل، ایسکو و کریستیانو رونالدو مقابل دورتموند به برتری رسید.

یورگن کلوپ در نشست خبری پایان بازی اظهار داشت: دورتموند در بازی با رئال مادرید به قدر کافی انسجام نداشت. گل اول خیلی ساده به ثمر رسید. البته این از روی حمله خوب آنها صورت گرفت اما در گل های دوم و سوم، ما خیلی وضعیت را برای آنها آسان گرفتیم. آنگونه که می خواستیم دفاع نکردیم و فضای زیادی در اختیار تیم حریف گذاشتیم.

سرمربی دورتموند افزود: در نیمه دوم موقعیت های فراوانی داشتیم اما حتی از یکی از آنها هم استفاده نکردیم. این می توانست برای دیدار برگشت به ما کمک کند.  بنابراین اگر ما هفته آینده حذف شویم این فقط به مدافعان ما بازنمی گردد. با این حال می دانم این تیم می تواند عملکردی بهتر از این داشته باشد و این چیزی است که ما باید به آن فکر کنیم.

کلوپ در پایان گفت: می خواهیم در بازی برگشت نمایش زیبایی داشته باشیم و در صورت امکان پیروز شویم. اما قصد ندارم بگویم ما اینجا هستیم تا شکست سختی را به رئال تحمیل کنیم.