سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه می خواهیم مقابل نفت حقانیت فوتبال خود و فوتبال پاک آذربایجان را نشان دهیم، گفت: می خواهیم با ارائه بازی جوانمردانه تاثیر منفی بر سرنوشت تیمی که مستحق قهرمانی است نداشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی در نشست خبری قبل از دیدار روز یکشنبه تیمش برابر نفت تهران که بعداظهر امروز شنبه در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: این بازی حساسیت زیادی برای تیم نفت دارد که جزء مدعیان اصلی قهرمانی و کسب سهمیه آسیاست.

وی افزود: شاید این بازی برای ما خیلی حساس نباشد، اما می خواهیم حقانیت فوتبال خودمان و فوتبال پاک آذربایجان را با ارائه بازی جوانمردانه نشان دهیم تا تاثیر منفی در تعیین تکلیف تیمی که مستحق قهرمانی است نداشته باشیم و شب راحت سر بر بالین بگذاریم.

مهدی تارتار در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش گفت: ما متاسفانه سعید مهدی پور و مهرداد ذبیحی را به دلیل مصدومیت و همچنین مصطفی اکرامی را به دلیل محروم بودن در بازی با نفت در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پاسخ به این پرسش که آیا فصل بعد نیز به همکاری خود با باشگاه گسترش فولاد ادامه خواهید داد؟، اظهار داشت: صحبت های اولیه در این خصوص انجام شده و توافقات خوبی صورت گرفته است. خودم نیز قلبا دوست دارم به همکاری خود با این باشگاه ادامه دهم.