مرتضی پورصمدی فیلمبردار فیلم سینمایی «ارغوان» به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی این اثر را درامی لطیف و دوست‌داشتنی دانست.

مرتضی پورصمدی فیلمبردار سینما درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش به خبرنگار مهر گفت: به تازگی فیلمبرداری فیلم سینمایی «ارغوان» به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علیمحمدی را به پایان رسانده‌ام و معتقدم این فیلم سینمایی اثری شسته و رفته از آب درآمده و به معنای واقعی فیلم آبرومندی است.

این فیلمبردار سینمای ایران با اشاره به تفاوت این فیلم سینمایی با دیگر آثار این دو فیلمساز گفت: نگاه این دو فیلمساز به سینما را دوست دارم و در اغلب فیلم هایی که ساختند با آنها همراه بوده ام اما معتقدم امید بنکدار و کیوان علیمحمدی از نگاه هیجانی در فیلم های خود دست برداشته و در این فیلم تصمیم گرفته‌اند که کلاسیک‌تر کار کنند.

پور صمدی در پایان بیان کرد: فیلم سینمایی «ارغوان» درامی لطیف و دوست‌داشتنی دارد. ضمن اینکه فیلمبرداری این فیلم سینمایی دو ماه پایانی سال گذشته به پایان رسید و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.

فیلم «ارغوان» سومين اثر سینمایی اميد بنکدار و کيوان عليمحمدی است و مرتضی پورصمدی فیلمبرداری این فیلم سینمایی را به عهده داشته است.

مهتاب کرامتی، مهدی احمدی، شقايق فراهانی، آزاده صمدی، الهام کردا و ياسمين پازوکی از جمله بازيگران کار هستند.