سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان با تاکید بر اینکه هنوز هیچ یک از مسئولان مربوطه برای حل مشکلات این تیم و رسیدگی به وضعیت بازیکنان اقدامی انجام نداده است، گفت: اینکه مسئولان مربوطه فقط به قصد تیمداری با بازیکنان قرارداد می‌بندند اما پیگیر وضعیت آنها و مشکلات‌شان نیستند، جای تاسف دارد به خصوص اینکه به هیچ یک از تماس‌ها هم پاسخ نمی‌دهند.

عباس آقاکوچکی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه هیچ مقام مسئولی پاسخگوی وضعیت تیم همیاری زنجان و وضعیت مالی بازیکنان این تیم نیست، اظهار داشت: همه در بدترین بلاتکلیفی ممکن قرار داریم. بعد از اینکه دیدارهای گروهی لیگ برتر را با موفقیت تمام کردیم با وجود مشکلات مالی دیدارهای پلی‌آف را هم پشت سر گذاشتیم چون قرار بود تا شب عید حقوق‌ها پرداخت شود، اما چنین نشد.

وی ادامه داد: با این حال از پنجم فروردین تمرینات‌مان را شروع کردیم، به امید اینکه هر چه زودتر مشکلات مالی تیم حل شود در حالی که طی مدت زمان تمرینات هیچ یک از مقامات مربوطه کنار تیم حاضر نشد تا جویای وضعیت بازیکنان شوند. آنها فقط می‌گویند بیایید و باشید، اما نمی‌گویند این بودن چگونه و در قبال چه مسائلی باید باشد.

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان با بیان اینکه تمرینات این تیم از 5 فروردین‌ماه آغاز شد و تا 11 فروردین به صورت متوالی ادامه داشت، خاطر نشان کرد: بعد از آن برای مدت دو روز تمرینات را تعطیل کردیم، به این امید که بر اساس صحبت‌های انجام شده اقدامی برای پرداخت حداقل حقوق بازیکنان که خواسته خود آنها بود، انجام شود و بعد از 13 فروردین بتوانیم با خیالی راحت‌تر تمرینات‌مان را دنبال کنیم، اما طی این مدت نه کسی با ما تماس داشت و نه پاسخ تلفن‌ها و پیامک‌های ما را دادند.

آقاکوچکی تاکید کرد: مسئولان استان می‌خواهند تیمداری کنند و برای این خواسته خود با بازیکن قرارداد می‌بندند، اما آنها را اینگونه به امان خدا رها کرده‌اند و هیچ سراغی هم نمی‌گیرند. این شرایط و طرز برخورد جای تاسف دارد به خصوص اینکه بازیکنان با وجود مشکلات مالی کم کاری نکردند و دیدارهای گروهی و پلی‌آف اول را به خوبی پشت سر گذاشتند، اما نه از طرف مسئولان قدردانی می‌شود و نه اقدامی برای پرداخت دستمزد.

سرمربی تیم همیاری زنجان با اشاره به تماس‌های مختلفی که طی این مدت با افراد مختلف داشته، گفت: مسئول تیم همیاری که اصلا پاسخگو نیست. با استانداری هم که تماس گرفتم، گفت دستور داده‌ام حقوق‌ها پرداخت شود کاری که تا الان انجام نشده است. طی این مدت و به بهانه دید و بازدید عید به دیدار مسئول تربیت بدنی استان رفتم، اما گفتند او مریض است. به همین دلیل تلفنی با وی صحبت کردم و تاکید کردم که شما مسئول هستید و باید پیگیر وضعیت تیم باشید. او هم گفت موضوع را پیگیری می‌کنم.

این مربی گفتگو با خبرنگار مهر را اینگونه ادامه داد: این رایزنی‌ها انجام شده، اما تا حالا نتیجه نگرفته‌ایم. مسئول هیات استان هم اصلا نمی‌داند چه باید بکند و خود را در مقام پاسخگویی قرار نمی‌دهد. همه اینها در حالی است که بازیکنان بنا به اصرار من در ایام نوروز تمرین کردند، اما وقتی از آنها خواستم بعد از نوروز هم تمرینات را ادامه دهند نپذیرفتند و در واقع حرفم را شهید کردند. طی چند روز گذشته هیچ تمرینی نداشتیم چون بچه‌ها راضی نمی‌شوند. به نوعی به بچه‌ها حق می‌دهم چون فکر می‌کنند مسئولان آنها را سرکار گذاشته‌اند و به مشکلات‌شان توجه ندارند.

سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان تاکید کرد: بازیکنان این تیم به حداقل پرداختی هم راضی هستند و فقط در این صورت حاضر به بازگشت به تمرینات و انجام دیدارها می‌شوند. آنها گفته‌اند اگر تا فردا بخشی از معوقات خود را دریافت کنند، دیدار با دانشگاه آزاد را برگزار می‌کنند، در غیر این صورت حاضر به بازی نخواهند شد.