دیدار تیم های نفت تهران و گسترش فولاد تبریز در حالی امروز در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد که این نخستین دیداری بود که با حضور مدیریت جدید انجام می گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال نفت تهران و گسترش فولاد تبریز در هفته  بیست و نهم رقابت های لیگ برتر در حالی عصر امروز در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد که حواشی این مسابقه را در زیر می خوانید.

* پس از مراسم ابتدای مسابقه و به خاطر اینکه این بازی با دو مسابقه پرسپولیس - راه آهن و فولاد با استقلال همزمان برگزار شود مسئولان برگزاری دیدار از داور خواستند سوت آغاز مسابقه را به صدا در نیاورد و به همین دلیل بازیکنان 5 دقیقه معطل ماندند و با پاس های کوتاه به همدیگر بدنهای خود را گرم نگه می داشتند.

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه کمتر از 100 نفر بود.

* گاسپار مربی تیم ملی از قسمت وی آی پی و حسین عسگری رئیس کمیته داوران از جایگاه ویژه مهمانان این بازی را تماشا می کنند.

* تماشاگران تیم نفت با شعار بیرانوند چیلایورت دروازه بان این تیم را تشویق می کردند. همچنین آنها از کی روش می خواستند این دروازه بان را به تیم ملی دعوت کند.

* در 10 دقیقه ابتدایی بازی بیژن طاهری در کنار زمین تیم گسترش را هدایت می کرد اما پس از آن و تا آخر بازی مهدی تارتار از کنار زمین بازیکنان تیم را هدایت می کرد.

* پیش از آغاز بازی تعطیلات نوروزی حسین کلانترزاده مدیر مجموعه ورزشی تختی جای خود را به حسن میرزاآقابیک داد و این نخستین بازی بود که در مجموعه تختی و با حضور مدیر جدید برگزار می شد.

* در جریان این بازی تیم نفت دو تعویض اجباری داشت. در دقیقه 29 رضا نوروزی بهترین گلزن تیم نفت تهران در کنار خط طولی زمین آمد و خواستار تعویضش شد که 3 دقیقه بعد علی قربانی به جای او وارد زمین شد.

* در دقیقه 55 نیز آرش رضاوند به دلیل مصدومیت جای خود را به حمید بوحمدان داد. البته نوروزی پس از تعویض به رختکن رفت ولی  دیگر بازیکن نفت روی نیمکت نشت.

* در جریان این بازی مسئولین تیم نفت و تماشاگران حاضر در ورزشگاه پیگیر نتایج سایر دیدارها بودند خصوصا دیدار پرسپولیس با راه آهن و فولاد با استقلال.