سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در واکنش به این موضوع که ممکن است شکست سنگین از نفت در هفته جاری به تبانی تعبیر شود گفت: ما می دانیم و خدای خودمان. برایمان مهم این است که خدا از ما راضی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تارتار پس از شکست سنگین تیمش مقابل نفت تهران در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: در هفته گذشته سعی کردیم به بازیکنان انگیزه بدهیم. نمی خواهم بگویم همه بازیکنان بی انگیزه بودند اما به خاطر اینکه در آخر فصل هستیم و خطری تیم ما را تهدید نمی کند بازیکنان تا حدودی کم انگیزه بودند نه بی انگیزه.

وی اضافه کرد: فاصله تیم نفت با ما اینقدر نبود البته اگر بایرامی در دقیقه 7 موقعیت خود را به گل تبدیل می کرد جریان بازی عوض می شد. نفت در ضد حملات خوب کار کرد و خیلی زود به گل رسید و برنامه های ما را به هم ریخت.

سرمربی تیم گسترش فولاد در پاسخ به این سئوال که آیا واقعا بی انگیزگی عامل شکست تیمش در این مسابقه بوده است اظهار کرد: بالاخره نفت نتایج خوبی در این فصل گرفته و نمی توانیم بگوییم بی انگیزگی عامل شکست‌مان بوده است اما امروز هم روز خوب ما نبود. بچه ها خود کار نکردند و از بخش هایی گل خوردیم که انتظارش را نداشتیم.

 وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص اینکه ممکن است این شکست سنگین در هفته جاری عملکرد شما را زیر سئوال ببرد و حتی منتقدین این شکست را حاصل یک تبانی بدانند این گونه اظهارنظر کرد: ما می دانیم و خدای خودمان. مهم برای ما این است که خدا از ما راضی باشد .

تارتار در مورد اینکه هفته آخر هم باید با فولادی بازی کند که برای قهرمانی می جنگد گفت: متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورده که ما در دو هفته پایانی باید با دو تیمی بازی کنیم که شدیدا دنبال 3 امتیاز هستند. نفت امروز حداکثر امتیازات را می خواست و بسیار با انگیزه بود فولاد هم قطعا هفته آینده به تبریز می آید تا ما را ببرد که این کار ما را سخت تر می کند.

سرمربی تیم گسترش فولاد در پایان گفت: ما از این بازی درس های بزرگی گرفته و باید بگیریم. سعی مان این است در بازی آخر برای دفاع از حیثیت مان بازی کنیم. امیدوارم من و بازیکنان از این شکست درس بگیریم تاب در بازی آخر بیش از این تلاش کنیم.