اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: مشکل اصلی ذوب‌آهن در سال‌های گذشته، مدیریت بود و به همین دلیل همه بازیکنان از این تیم جدا شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سینا عشوری عصر یکشنبه و پس از پیروزی تیمش مقابل داماش گیلان در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: مشکل اصلی ذوب‌آهن در سال‌های گذشته، مسائل مدیریتی بود و مسئولان باشگاه نتوانستند در سال‌های گذشته، ستاره‌های تیم را حفظ کنند.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر سعید آذری و سعد محمدی، به عنوان مدیرعامل باشگاه و کارخانه حضور دارند و فیروز کریمی نیز با حضور خود در تیم روحیه مضاعف به این تیم داد.

هافبک تیم ذوب‌آهن با اشاره به تغییرات سرمربی تیم تاکید کرد: همه مربیان برای تیم زحمت کشیدند اما بازیکنان در بازی‌های اخیر استرس داشته و نتوانستند عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: بازیکنان ما در این مسابقه نیز استرس داشتند اما بعد از گل اول استرس آنها اندکی کاهش یافت ولی با این حال بعد از دریافت گل، بار دیگر استرس گرفتیم و خوشحال هستم که به پیروزی رسیدیم.

عشوری با اشاره به بازی هفته آینده تیمش مقابل راه‌آهن تهران گفت: راه‌آهن تیمی تلاشگر است و سرمربی این تیم بازیکنان ما را می‌شناسد اما همه باید تلاش کنیم تا در این بازی به پیروزی برسیم.