تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر استقلال صنعتی خوزستان گفت: آخرین برد تیم تراکتورسازی در لیگ از یاد خیلی ها رفته بود و ما توانستیم پس از ماه ها در این مسابقات پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا شامگاه یکشنبه پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: ما در این دیدار، بازی خیلی راحت را تبدیل به یک بازی سخت کردیم، اما با این حال به چهار نکته مهم در این بازی دست یافتیم.

وی ادامه داد: نکته اول این بود که ما توانستیم در این بازی پس از مدت ها در لیگ برتر به پیروزی برسیم، از آخرین برد تراکتورسازی در لیگ زمان زیادی می گذشت و وقتی من نبودم، تیم در هفته هفدهم برابر گسترش فولاد به برتری رسیده بود و از آن بازی تاکنون هواداران برد تیم را در لیگ ندیده بودند.

تونی گفت: نکته دوم، گل نخوردن ما در این بازی بود که برای من اهمیت زیادی داشت. خوب بازی کردن بازیکنان جوان نکته سوم این بازی بود و گلزنی کریم انصاری فرد هم چهارمین نکته مهم برای ما در این بازی بود.

وی با ابراز رضایت از نتیجه به دست آمده برابر تیم استقلال خوزستان یادآور شد: من آن طور که از بازیکنانم فوتبال می خواهم، کم دیده ام و در این بازی هم میزان سازماندهی و تمرکز ما پائین بود. من حدود دو ماه است که در تبریز هستم اما بازیکنانم نتوانسته اند طبق گفته های من عمل کنند، البته زمین چمن نامناسب هم در این موضوع دخیل بوده است.

سرمربی تیم تراکتورسازی در خصوص اینکه تیم نفت تهران بدون ستاره جزو مدعیان اصلی قهرمانی است، گفت: امسال استقلال مثل سال قبل قوی نیست و پرسپولیس هم متاسفانه در بعضی مواقع کم کاری داشته است، در این بین نفت توانسته که از فرصت استفاده کرده و خود را به عنوان تیمی مدعی مطرح کند.