گرگان ـ خبرگزاری مهر: با پایان مسابقات واليبال ساحلي انتخابي المپيک آسیایی نوجوانان، ساحلی باز گلستانی مسافر المپیک آسیا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات واليبال ساحلي انتخابي المپيک آسیایی نوجوانان عصر روز یکشنبه 17 فروردین در تایلند به کار خود پایان داد که طی آن تیم ملی والیبال ساحلی نوجوانان ایران با کسب مقام سومی توانست جواز حضور در رقابت های المپیک آسیایی را به خود اختصاص دهد.

بدین ترتیب گلستانی ها که رسول آق چلی والیبالیست ساحلی باز گنبدی را در تیم ملی دونفره ایران به عنوان بازیکن اصلی داشتند، با کسب این عنوان سومی و جواز حضور در المپیک آسیایی صاحب یک نماینده در این بازی ها شدند.

گفتنی است، تيم ملي واليبال ساحلي نوجوانان ايران با ترکيب رسول آق چلي و ميربابک موسوي با پنج پیروزی مقابل تیم های نیوزیلند، چین تایپه، سنگاپور، ژاپن و سریلانکا و یک شکست مقابل اندونزی و کسب سهمیه المپیک 2014 نوجوانان "نانجینگ" چین و مقام سوم این مسابقات به کار خود پایان داد.
 

آغاز رقابت های تیم شهدای جلین در لیگ دسته دوم فوتسال کشور

با شروع پیکارهای هفته اول لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور از هفته آینده، رقابت شهدای جلین گلستان با رقبایش آغاز می شود.

مسابقات هفته اول لیگ دسته دوم فوتسال کشور که قرار بود از اسفند‌ماه سال گذشته آغاز شود، با تغییر ایجاد شده در گروه بندی و برنامه مسابقات، از هفته آینده آغاز می شود که تیم شهدای جلین به عنوان نماینده فوتسال استان گلستان در گروه اول به مصاف حریفانش خواهد رفت.

بر اساس گروه‌بندی جدید، این مسابقات با شرکت ۲۱ تیم در ۳ گروه ۷ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و تیم شهدای جلین با تیم های صفا‌طوس مشهد‌، مپ مشهد‌، مرصاد تهران، مقاومت قرچک، کات شاهرود و پاس تهران همگروه شده است.

گفتنی است، در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات از هر گروه دو تیم به دور بعدی صعود می‌کنند و پس از برگزاری مسابقات، دو تیم از جمع شش تیم بر‌تر جواز حضور در لیگ دسته اول فوتسال کشور را کسب خواهند کرد.
 

ساحلی بازان گلستانی در قالب تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مسابقات آسیایی تایلند اعزام شدند

مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی آسیا به میزبانی تایلند از 21 فروردین ماه برگزار می شود و  ساحلی بازان گلستانی در ترکیب اصلی تیم های ملی الف و ب ایران به این پیکارها اعزام شدند.

پرویز فرخی و آق محمد سلاق، همچنین بهمن سالمی و رحمان رئوفی چهار والیبالیست این استان، بدنه اصلی تیم های ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل می دهند.

گفتنی است، دلیجه بخشدار مرکزی آق قلا به همراه عطجان کاملی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان، میهمانان آخرین تمرین ملی پوشان ساحلی گلستان در زمین والیبال ساحلی آق قلا بودند.