نکا - خبرگزاری مهر: مدیر آموزش و پرورش نکا گفت: در طی ایام تعطیلات نوروزی امسال یکهزار و770 مسافر نوروزی در مدارس نکا اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر کارگر شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: عوامل اجرایی ستاد اسکان مسافران نوروزی فعالیت خود را از 28 اسفند ماه سال گذشته با پذیرش و ساماندهی مسافران فرهنگی آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه در طول ایام تعطیلات نوروزی فرهنگیان در 60 کلاس درس با تجهیزات کامل اسکان یافتند،افزود: از 28 اسفند ماه سال گذشته تا 13فروردین ماه سال جاری یک هزار 770 نفر در قالب 353 خانوار در سطح 10مدرسه و60 کلاس مستقر شدند.

مدیر آموزش و پرورش نکا بیان داشت: تمام مدارس و آموزشگاه های شهرستان با دارا بودن امکانات و تجهیزات مناسب رفاهی با استقبال هرچه بیش تر مسافران نوروزی مواجه شد به گونه ای که هیچگونه شکایات و نارضایتی از این محل ها گزارش نشده است.

کارگر اضافه کرد: ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش نکا تا ساعت 12شب 13 فروردین 93 فعال بودند.

این مسئول با اشاره به پذیرش مهمانان نوروزی در سال گذشته تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی 92 تعداد 364 خانوار با جمعیت بالغ بر یکهزار و801 نفر در محل اسکان مسافران نوروزی پذیرش شدند که از این تعداد یکهزار و 469 نفر فرهنگی و 332 نفر دیگر غیر فرهنگی بودند.

برگزاری همایش راه دانشگاه در نکا

مدیر آموزش و پرورش نکا در ادامه از برگزاری همایش راه دانشگاه در مصلای شهرستان خبر داد و افزود: در کنکور سراسری سال گذشته 35 نفر از دانش آموزان نکایی در رشته های علوم تجربی، علو انسانی ،ریاضی ،زبان وهنر رتبه ی زیر هزار را کسب کردند.

کارگر این همایش را گامی موثر جهت تشویق و ترغیب دانش آموزان سال سوم و چهارم متوسطه در آزمون در پیشرو دانست.

شایان ذکر است همایش راه دانشگاه پنج شنبه 21 فروردین ماه سال جاری ساعت  9:30 در مصلای امام خمینی (ره) نکا برگزار می شود.