سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص اظهاراتی که مبنی بر شائبه انگیز بودن شکست سنگین این تیم برابر نفت تهران مطرح شده است تاکید کرد: اگر هنوز هم کسانی به این بازی شک دارند بار دیگر فیلم بازی را تماشا کنند.

مهدی تارتار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار این تیم برابر نفت تهران خاطرنشان کرد: ما در آن بازی متاسفانه خیلی زود گل خوردیم و تمام برنام های‌مان برای حفظ نتیجه خیلی سریع از بین رفت. پس از آن هم یک پنالتی برای حریف گرفتند که به نظرم پنالتی نبود. نفت بعد از گل دوم از استرس رهایی پیدا کرد و ما هم رو به بازی هجومی آوردیم که در ضد حملات گل دریافت کردیم.

وی افزود: انصافا آنها خیلی خوب بازی کردند و اولین بار نبود که نفت این نتیجه را کسب می‌کرد. آنها سه گل به تراکتورسازی زدند و استقلال و پرسپولیس را هم شکست دادند. اگر کسانی همچنان نسبت به این بازی شائبه دارند بروند فیلم بازی دوباره ببینند. بچه‌های ما تا قبل از گل دوم حریف کاملا مسلط بودند ولی وقتی دو بر صفر عقب افتادیم دیگر شرایط عوض شد. البته طبیعی است که انگیزه بازیکنان مثل قبل نباشد با این حال بازی با نفت درس عبرتی برای بازیکنان گسترش فولاد شد که مثل سابق با انگیزه در میادین حاضر شوند.

سرمربی تیم گسترش فولاد درباره دیدار مقابل فولاد خوزستان نیز گفت: فولاد بازی قبل خود را باخت و صدرنشینی را از دست داد برای همین تنها به دنبال شکست ما و قهرمان شدن است. آنها مطمئنا در این بازی انتحاری ظاهر می‌شوند و این کار ما را سخت خواهد کرد. ما باید در این بازی زودتر از حریف به گل برسیم تا فولاد از استرس خارج نشود. چاره‌ای جز بازی هجومی نداریم.

تارتار تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که در این بازی اعاده حیثیت کنیم. دو بازی قبل خود را باختیم و امتیازی نگرفتیم. این اصلا برای تیم و مجموعه گسترش فولاد خوب نیست. ما می‌خواهیم با شکست فولاد فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فروزان و بایرامی را از تیم اخراج کرده است، گفت: من آنها را در اختیار کمیته انضباطی قرار دادم و تاکید کردم که هر چه سریع‌تر درباره آنها تصمیم گیری شود. ما در بازی با فولاد به این دو بازیکن نیاز داریم و باید با تمام قوا به مصاف این تیم برویم.