بندرعباس - خبرگزاری مهر: جشن صعود تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به رقابت های لیگ برتر پس از پیروزی این تیم مقابل آلومینیوم در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان عصر سه شنبه در هفته بیست و ششم و پایانی رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با نتیجه یک بر صفر مقابل آلومینیوم هرمزگان به برتری رسید. تک گل این دیدار را که در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار می شد حکیم نصاری در دقیقه 31 به ثمر رساند.

نفت مسجد سلیمان با این پیروزی 43 امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده نخست جدول گروه ب رقابت های لیگ دسته یک برای نخستین بار به رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور صعود کرد.

پس از نخستین صعود نفت مسجد سلیمان به رقابت های لیگ برتر جشن شادی بازیکنان، مربیان و هواداران این تیم در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.

برای این دیدار بیش از 200 هوادار تیم فوتبال نفت مسجد  سلیمان با چندین دستگاه اتوبوس به ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس آمده بودند و در پایان دیدار با آلومینیوم در جشن صعود تیم محبوب خود به لیگ برتر به همراه بازیکنان و مربیان این تیم شرکت کردند.