بندرعباس - خبرگزاری مهر: استاندار هرمزگان به همراه معاونين سياسي امنيتي، عمراني، برنامه ريزي و توسعه مديريت و منابع انساني از دريافت يارانه و تكميل فرم انصراف دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جاسم جادري استاندار هرمزگان گفت: در راستاي فر مايشات مقام عظماي ولايت در خصوص اقتصاد مقاومتي و تاكيد دكتر روحاني رياست جمهوري اسلامي ايران مبني بر انصراف از دريافت يارانه نقدي از تكميل فرم و دريافت يارانه انصراف ميدهيم.

وي در ادامه افزود: مسوولين و مديران و دولتمردان بايد در اجراي اين طرح و انصراف دادن پيش قدم شوند و افرادي كه تمكن مالي دارند نيز به كمك دولت بيايند.

نماينده عالي دولت در هرمزگان اضافه كرد: امسال مزين به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي است و ما نيز مي بايست با انصراف از دريافت يارانه، با عزمي ملي و جهاد گونه به نوبه خود در راه تحقق اين شعار ارزشمند سال قدم برداريم.

دكتر جادري در خاتمه گفت: از تمام اقشار جامعه كه امكان انصراف دارند دعوت مي كنم به اين كمپين ملي و بزرگ بپيوندند و براي شكوفايي اقتصادي و كمك به حوزه بهداشت و درمان و سلامت و گسترش تامين اجتماعي آستين همت را بالا بزنند.

شايان ذكر است از20فروردین ماه سالجاري ثبت نام فاز دوم هدفمندی یارانه ها در سرتاسر كشور آغاز می شود.