کرمانشاه - خبرگزاری مهر: فعالان اقتصادی بخش خصوصی و همچنین مسئولین زندان های استان کرمانشاه، انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه فعالین اقتصادی بخش خصوصی کرمانشاه آمده است: ما فعالین اقتصادی بخش خصوصی کرمانشاه برای حمایت از سیاست های اقتصادی دولت یازدهم، آمادگی خود را برای حمایت از طرح ها و اقدامات اقتصادی مجریان کشور اعلام و حسن نیت خویش را برای آبادانی هرچه بیشتر این مرز و بوم با تقاضای حذف داوطلبانه یارانه نقدی اعلام می داریم.

این بیانیه افزوده است: صنعتگران سخت کوش این دیار به عنوان سربازان مقدم جبهه اقتصادی در غرب کشور، بازرگانان کرمانشاه به عنوان بخشی از سفیران اقتصادی ایران در کشورهای منطقه، فعالین حوزه معادن، کشاورزی و ارائه دهندگان خدمات و همه خانواده بزرگ تجارت پیشگامان کرمانشاه از همه همتایان خویش در سراسر کشور نیز تقاضای اقدامی مشابه را دارند.

این بیانیه از طرف اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه، اتاق تعاون کرمانشاه، خانه صنعت، معدن، کانون کارآفرینان کرمانشاه، شورای ملی نخود کشور، اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی مهندسی کرمانشاه و اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان دام زنده استان کرمانشاه صادر شده است.

همچنین مدیرکل به همراه جمعی از مسئولان و کارکنان زندان های استان کرمانشاه با هدف حمایت از برنامه های اقتصادی دولت و تسریع در روند اصلاح شیوه طرح هدفمندسازی یارانه ها، انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام کردند.

اژدر اسدبگی مدیرکل زندان های استان کرمانشاه با اعلام این خبر اظهارکرد: تحقق اهداف اقتصادی کشور درسال 93نیازمند تلاش و هم افزایی مسئولان و کارگزاران دستگاه های اجرایی با هدف فراهم سازی زمینه بهره مندی اقشار کم‌درآمد از طرح های حمایتی دولت است.

وی با اشاره به لزوم توجه به رفع نیازهای مالی اقشار آسیب پذیر عوامل موثر برتوسعه عدالت اجتماعی را برشمرد و در ادامه ازمسئولان و کارکنانی که با انصراف از دریافت یارانه نقدی در عمران و آبادانی کشور ایفای نقش می کنند قدردانی کرد.