شیراز – خبرگزاری مهر: اردوی راهیان نور ویژه اصحاب رسانه استان فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بسیج رسانه استان فارس در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی و معنوی در نظر دارد،  ادروی راهیان نور دریایی ویژه اصحاب رسانه در قالب تور رسانه ای از تاریخ 23 لغایت 25 فروردین ماه در هرمزگان برگزار کند.

این اردو با حضور جمعی از مدیران مسئول، سردبیران، اعضای هیئت تحریریه، عکاسان خبرنگاران روزنامه های محلی و کشوری، خبرگزاری های فعال، پایگاه های خبری – تحلیلی، برخی از نشریات مکتوب و صدا وسیما برگزار می شود.

عمده هدف این سازمان از برگزاری این اردوی فرهنگی معنوی، بازدید از دستاوردهای نظامی و اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آشنایی اصحاب رسانه با ظرفیت و توانمندیهای ژئوتلتیکی و استراتژیکی جمهوری اسلامی ایران و تهیه گزارش از فعالیتهای عمرانی و فرهنگی سپاه فجر فارس در مناطق محروم جزیره هنگام است.

اهم برنامه های این اردو بازدید از مناطقی همچون جزایر هنگام، قشم، هرمز، بندرشهید رجایی ، کارخانه کشیت سازی و امامزاده مظفر (ع) است.

از دیگر برنامه های این اردو برگزاری نشست هم اندیشی اصحاب رسانه فارس و هرمزگان است.

در این سفر برخی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس همراه با کاروان اصحاب رسانه خواهند بود تا نسبت به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، برداشتی هرچند کوتاه از فرهنگ دفاع مقدس را برای حاضران را تداعی کنند.

همچنین یک تیم مستند ساز از سیمای مرکز فارس برای تهیه مستند از فعالیتهای محرومیت زدایی سپاه فجر فارس در جزیره هنگام به همراه کاروان اصحاب رسانه حضور خواهند داشت.