سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص دیدار این تیم برابر گسترش فولاد تبریز بیان کرد: من اهل کری خوانی نیستم ولی حق فولاد است که قهرمان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی در آستانه دیدار این تیم برابر گسترش فولاد تبریز در هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: ما وظیفه داریم برای تیم‌های لیگ برتری که یک فصل زحمت کشیدند و به خصوص تیم‌های بالای جدولی احترام قایل باشیم ولی به دور از تعصب باید بگویم که ما امسال عملکردی متفاوت‌تر از دیگران داشتیم و با بازیکنانی جوان ثمره‌اش را می‌گیریم. به نظرم فولاد شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی است.

وی افزود: تیم نفت تهران هم بدون ادعا با مدیریت، کادر فنی و بازیکنان خوبی برخوردار است که شایستگی قهرمانی را دارد. برای استقلال، سپاهان و پرسپولیس هم احترام قایل هستیم. به نظرم کار ما نباید به اینجا می کشید و باید زودتر قهرمانی را از آن خود می کردیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص انگیزه‌های بازیکنان خود گفت: تیم ما جوان است. اتفاقی هم که برای بختیار رحمانی در بازی قبل رخ داد نشان داد که باید تجربیات بیشتری کسب کنیم تا این اتفاقات تکرار نشود. من امروز هم به بازیکنانم توصیه زیادی کرده‌ام که اسیر مسایل غیر فوتبالی و حاشیه ای نشوند.

فرکی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد اضافه کرد: مردم هر جا ما را می‌بینند برای ما آرزوی موفقیت می‌کنند و حتی طرفداران استقلال و پرسپولیس هم حق تیم فولاد را قهرمانی می‌دانند. من اهل کری خواندن نیستم ولی باید بگویم که شایسته‌تر از سایر تیم‌ها برای قهرمانی هستیم.

وی در خصوص ماندن خود در فولاد گفت: به این سوال در زمان خود پاسخ می‌دهم. به طور معمول کار خود را با حوصله انجام می‌دهم برای همین پاسخی برای این سوال ندارم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان از همه تیم‌ها خواست تا فوتبال پاک را مد نظر خود قرار دهند و گفت: باید خدا را ناظر اعمال خود قرار دهیم و آخرت خودمان را فراموش نکنیم.