دامغان – خبرگزاری مهر: یک کارشناس امور سیاسی با بیان اینکه ایران با داشتن انرژی صلح آمیز هسته ای پیشگام و الگویی برای دیگر کشورها خواهد بود گفت: دشمنان ما از این موضوع بیمناک و ناراحتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی واحدی صبح جمعه در جمع دانشجویان دانشکده بهداشت دامغان که با عنوان نشست بصیرتی برگزار شده بود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به هژمونی و سلطه استکبار و امریکا در ایران پایان داد.

وی افزود: از ابتدایی ترین ماه ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران امریکا در صدد براندازی این نظام برآمد و اقدامات فراوانی در این راه انجام داد.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه تحریم ها اهرم فشار دشمنان برای ضربه زدن به ایران بود اظهار داشت: آخرین پازل دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران همین تحریم ها بود که ما به لطف خدا توانستیم و خواهیم توانست این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

واحدی با یادآوری اینکه اسلام واقعی همیشه خار چشم دشمنان بوده است خاطرنشان ساخت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خاطر داشتن همین اسلام ناب مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه ما هیچگاه به دنبال صلاح هسته ای نبوده و نیستیم یادآور شد: دشمنان ما هم این را می دانند و تحریم های آنان حتی قبل از مسائل هسته ای از سال های قبل وجود داشته است.

این کارشناس مسائل سیاسی در خاتمه با تاکید به اینکه غرب و امریکا هنوز به بخشی از تعهدات خود طبق توافقنامه ژنو عمل نکرده اند گفت: بخشی از رفع تحریم ها باید در تحریم های بانکی و نفتی انجام می شد که هنوز عملی نشده است.

در پایان این نشست بصیرتی دانشجویان حاضر سوالات و نظرات خود را پیرامون مسائل روز کشور بیان کردند.

این نشست بصیرتی از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه های دامغان با همکاری بسیج دانشجویی دانشکده بهداشت این شهرستان برگزار شد.