شیراز - خبرگزاری مهر: رئیس بسیج رسانه استان فارس گفت: در جریان اردوی راهیان نور دریایی اعضای بسیج رسانه استان فارس، خبرنگاران حاضر در این اردو با فعالیتهای محرومیت زدایی سپاه فجر فارس در جزیره محروم هنگام آشنا می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل قزلسفلی شامگاه شنبه در جریان سفر اعضای بسیج رسانه فارس به استان هرمزگان در قالب اردوی راهیان نور دریایی در نشست با مدیر کل اوقاف هرمزگان با اشاره به اینکه این اولین اردوی راهیان نور دریایی است که ویژه اصحاب رسانه در نظر گرفته شده، ادامه داد: ازجمله اهداف این برنامه ایجاد یک نوع وحدت قلبی و اتحاد بین اعضای رسانه است.

وی با اشاره به اینکه سپاه فجر استان فارس در راستای محروم زدایی در مناطق محروم اقداماتی را در جزیره هنگام انجام داده، افزود: در این سفر سعی می شود خبرنگاران با اقدامات محرومیت زدایی که سپاه فجر فارس انجام داده آشنا شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: یکی از اهداف دیگر سفر نیز آشنایی خبرنگاران با دستاوردهای اقتصادی و نظامی جمهوری اسلامی است و خبرنگاران و عکاسان بتوانند از دریچه دوربین و ذهن خود دستاوردها را به تصویر بکشند.

وی ادامه داد: یکی از 14 نقطه استراتژیکی که در جهان وجود دارد تنگه هرمز است که خبرنگاران نیز در این سفر از تنگه هرمز نیز بازدید خواهند کرد.