مجمع كميته مربيان فدراسیون کشتی به منظور انتخاب اعضای این کمیته پنجشنبه آینده در محل خانه کشتی تهران تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل روابط عمومی فدراسيون كشتی، فدراسیون کشتی در نظر دارد به استناد مصوبه بند اول صورتجلسه سمینار عمومی هیات‌های ورزشی (مورخ 8/11/1392 )به منظور تشکیل کمیته مربیان اقدام به برگزاری مجمع این کمیته کند. این مجمع ساعت 10 پنجشنبه پیش رو در محل خانه کشتی برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام فدراسیون کشتی شرایط لازم جهت حضور در مجمع به این شرح است:

* کلیه سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در رقابت‌های المپیک، جهانی و بازی‌های آسیایی
* کلیه مربیان دارای سابقه‌ی مدرسی در کلاس‌های بین المللی فیلا
* کلیه مربیان دارای درجات بین‌المللی
*  روسای سابق کمیته مربیان کشتی کشور (منوط به داشتن حکم رسمی از فدراسیون‌های پیشین)
* سه نفر از روسای هیات‌های کشتی استان‌ها به نمایندگی از سوی کلیه هیات‌های کشتی استان‌ها به انتخاب هیات‌های مذکور (سوابق مربیگری روسای هیات‌های یادشده مورد تاکید خواهد بود)
* مربیان سازنده‌ای که حداقل 3 نفر از شاگردان آنها موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت‌های المپیک، بازی‌های آسیایی و آسیایی در رده‌های سنی مختلف شده باشند (مستندات مرتبط با این موضوع باید به تایید هیات کشتی استان ذیربط و نیز اداره کل ورزش و جوانان استان مربوطه برسد)
* روسای کمیته‌های مربیان هیات‌های کشتی استان‌های سراسر کشور

همچنین شرایط لازم جهت ثبت‌نام (نامزدی) عضویت در کمیته مربیان هم به این شرح است:

* سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان در رقابت‌های المپیک و جهانی
* مربیان دارای سابقه مدرسی در کلاس‌های مربیگری فیلا
* مربیان دارای مدرک بین‌المللی مربیگری
* مربیانی که دارای سابقه کسب مدال المپیک، جهانی و آسیایی در رده سنی بزرگسالان هستند
5* مربیان سازنده‌ای که حداقل 3 نفر از شاگردان‌شان موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی در رقابت‌های المپیک و جهانی در رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان شده باشند. (مستندات مرتبط با این موضوع باید به تایید هیات کشتی استان زیربط و نیز اداره کل ورزش و جوانان استان مربوطه برسد)
* حداکثر سن نامزدی در کمیته مربیان کشتی کشور 60 سال خواهد بود

به گزارش مهر، فدراسیون کشتی در حالی امروز یکشنبه اقدام به اعلام برگزاری مجمع کمیته مربیان و شرایط عضویت در آن کرده است که در خبر مربوطه آورده است  17/1/93 تا 23/1/93 (4 روز کاری از ساعت 8 الی 14:30) زمان ثبت نام از کاندیداهاست.

ضمن اینکه تاکید کرده که تمام متقاضیان ثبت نام می‌باید در زمان مقرر شخصاً در محل فدراسیون کشتی حضور یافته و ضمن ارائه مستندات لازم نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام نمایند. فدراسیون کشتی پس از بررسی مستندات ارائه شده توسط متقاضیان ذیربط نسبت به اعلام اسامی مربیان واجد شرایط تا تاریخ 25/1/93 از طریق سایت فدراسیون کشتی اقدام خواهد نمود.

فدراسیون کشتی در انتهای این خبر به مدارک مورد نیاز برای ثبت نام از کاندیداها نیز اشاره کرده این در حالی است که با توجه به زمان ذکر شده، مهلت ثبت نام از آنها به پایان رسیده است.