بازیگر مجموعه تلویزیونی در حال پخش «خط» از نقش متفاوت خود در این سریال با موضوع معضلات اجتماعی نسل جوان و خطراتی که در برابر آنها قرار دارد، سخن گفت.

سیاوش طهمورث درباره نقش خود در سریال «خط» که هر شب از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود به خبرنگار مهر گفت: من نقش متفاوتی در این سریال دارم و امیدوارم توانسته باشم این تفاوت در نقش را درآورده باشم. شخصیتی که من نقش او را در این سریال بازی می کنم روشنفکر و باسواد و البته کارتن‌خواب است.

وی با بیان اینکه نمی خواهد درباره نقش خود توضیح چندانی بدهد، ادامه داد: این شخصیت در فضای آزادی زندگی می‌کند که سقف ندارد و در کل به نوعی زندگی می‌کند که چارچوبی برای خود ندارد و اصول را نمی پذیرد درنتیجه دنیای خودش را دارد.

بازیگر سریال‌های «زیر تیغ» و «باجناق ها» با اشاره به داستان این سریال 15 قسمتی عنوان کرد: هرکسی از این سریال برداشت خود را دارد و من هم در هنگام کار نظر خود را داشتم با این حال «خط» یک سریال اجتماعی است که از معضلات و مسایل اجتماعی سخن می گوید و درباره نسل جوانی است که هر لحظه می‌تواند در معرض خطر قرار بگیرد.

طهمورث در پایان از اینکه چند تله‌فیلم و یک سریال برای ساخت دارد، خبر داد.

مجموعه تلویزیونی «خط» به نویسندگی عباس رنجبر کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست. این مجموعه داستان جوانی پرخاشگر به نام سیاوس را روایت می‌کند که دارای خصایص ناهنجاری است اما برای رسیدن به معشوق پای در وادی ‏خودسازی می‌نهد. این فرد در جریان آشنایی با حاج رئوف و علاقه‌مندی به دختر او دچار تغییر و تحول شخصیتی می‌شود.

کامران تفتی، آشا محرابی، محمود پاک‌نیت، لیلا برخورداری، سیاوش طهمورث، فریبا جدی‌کار، ایمان صفا، جمال اجلالی، محسن افشانی، مجید جعفری، بهنام قربانی، مهدی چایانی، فرشاد فهیمی، آیلین دائمی، مهرانه به نهاد، مانا بهرامی، مجید لیاقت، سارا والیانی، حمید غلامی، صفرعلی کوهی، داوود مقدادی، کامران مقدادی و... گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

«خط» در 15 قسمت 50 دقیقه ای تولید شده و هرشب به جز پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت 20:45 از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.