تیم بسکتبال ذوب‌آهن در سومین دیدار مقابل ماهان در مرحله پلی‌آف دوم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور موفق به کسب پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابتها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار مرحله دوم پلی آف مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور عصر امروز دوشنبه میان دو تیم اصفهانی ذوب‌آهن و ماهان برگزار شد. در این دیدار که سومین رویارویی دو تیم در این مرحله از مسابقات به حساب می آمد، تیم ذوب آهن موفق شد در سالن ملت اصفهان با نتیجه 78 بر 57 مهمان خود را شکست دهد.

این نتیجه در حالی رقم خود که دیدار اول و دوم دو تیم به ترتیب با برتری ماهان و ذوب آهن به پایان رسیده بود، بدین ترتیب تیم ذوب‌آهن با کسب 2 پیروزی از مجموع 2 دیدار برگزار شده راهی مرحله نیمه نهایی شد. پیش از این تیمهای دانشگاه آزاد و مهرام تهران همراه با پتروشیمی بندر امام به این مرحله از مسابقات صعود کرده بودند.

مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاههای کشور یکشنبه آینده آغاز می‌شود. در این مرحله که به صورت 3 از 5 برگزار شد، دو تیم تهرانی مهرام و دانشگاه آزاد برابر هم صف آرایی می‌کنند و پتروشیمی و ذوب‌آهن هم مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

تیم‌های مهرام و پتروشیمی میزبان دو دیدار نخست مرحله نیمه نهایی هستند.