ورامین - خبرگزاری مهر: تیم متین ورامین در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا باید به مصاف بایک موتورز چین برود که کارشناسان از آن به عنوان فینال زودرس این مسابقات یاد می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم متین ورامین که در مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا در فیلیپین حضور دارد با کسب چهار پیروزی متوالی و ارائه بازی های درخشان، توانست به مرحله نیمه نهایی این مسابقات برسد و تنها دو بازی دیگر برای ایستادن بر قله والیبال آسیا و کسب جواز مسابقات جهانی والیبال فاصله دارد.

تیم متین ورامین در مرحله گروهی این مسابقات توانست در سه بازی متوالی نمایندگان ژاپن، ویتنام و لبنان را از پیش رو بردارد و با کسب نه امتیاز کامل در مرحله یک چهارم نهایی حضور پیدا کند.

در این مرحله نیز تیم متین ورامین توانست در مقابل تایپه سیتی که بازی خوب و قابل قبولی از خود نشان داد، پیروز شده و با برتری سه بر یک بر این حریف شرقی خود، به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

دانیل بانیولی پس از صعود متین ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگا‌ه‌های آسیا اظهار کرد: شاهد یک بازی نرمال در سطح بین‌المللی بودیم و بازیکنانم شروع خوبی داشتند اما بعد از واگذاری یک ست خیلی عصبی بازی کردیم و مسائل روانی بیشترین تاثیر را در بازی ما گذاشت.

سرمربی تیم والیبال متین ورامین افزود: ما در مرحله نیمه نهایی بازی خیلی خیلی سخت‌تری پیش رو خواهیم داشت، چند تیم مدعی که از ابتدا برای گرفتن کاپ این مسابقات تمرین می‌کردند و در مرحله نیمه‌نهایی با یکدیگر بازی می‌کنند و هر تیمی که از نظر ذهنی و آمادگی بدنی شرایط بهتری داشته باشد می‌تواند کاپ را بالای سر ببرد.

در این مرحله باید تیم متین ورامین به مصاف یک حریف سر سخت و قدرتمند برود، زیرا نماینده چین نیز در بازی های گذشته حداکثر امتیازات ممکن را کسب کرده و توانسته است نمایندگان چین تایپه، امارات و گینه و لبنان را با شکست مواجه کند.

برخی کارشناسان و تحلیلگران والیبال بازی متین ورامین و بایک موتورز چین را فینال زودرس مساقات جام باشگاه های آسیا می دانند و اعتقاد دارند که برنده این دیدار به احتمال زیاد قهرمان این دوره از مسابقات خواهد بود.

بازیکنان متین ورامین پیش از بازی نیمه نهایی خود تأکید دارند که تیم های شرکت کننده و قدرتمند این مسابقات را به خوبی آنالیز کردند و سرمربی تیم نقاط ضعف و قوت هر یک از تیم ها را به بازیکنان یادآور شدند و اکنون تیم در شرائط مناسب و خوبی قرار دارد و همه تلاش خود را خواهد کرد که دل مردم ایران را شاد کند.

بازیکنان متین ورامین همچنین تأکید دارند که هدف متین ورامین در این مسابقات کسب مقام قهرمانی آسیا و رسیدن به مسابقات جهانی است به همین خاطر با جدیت مقابل همه حریفان صف آرایی می کنند و به چیزی جز برد فکر نخواهند کرد.

مردم ورامین شاهد بودند که در ایام نوروز، شاگردان دانیله بانیولی با حضور در سالن شهید گلعباسی ورامین، سخت تمرین می کردند تا خود را برای حضور در مسابقات آسیایی فیلیپین آماده کنند. بازیکنان متین هم قسم شده اند تا بار دیگر قهرمانی آسیا را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

شهرام محمودی، مصطفی شریفات، میکائیل تاجر، سعید معروف، وحید سیدعباسی، محمد موسوی، پوریا فیاضی، احسن شیرکوند، علی اصغر رزم فر، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد نظری افشار و علیرضا نصر اصفهانی ترکیب 12 نفره نماینده والیبال ایران را در مسابقات جام باشگاه های آسیا تشکیل می دهند و علیرضا فداکار به عنوان سرپرست، دانیل بانیولی به عنوان سرمربی، عباس برقی و احمد مساجدی به عنوان مربی، مهرداد مهرانپور (آنالیزور)، سعید ضیغمی (فیزیوتراپ) این تیم را همراهی می کنند.

ديدار متين ورامين با نماينده چين ساعت 15 روز سه شنبه به وقت تهران برگزار مي‌شود.

گفتنی است در ادوار قبلی والیبال جام باشگاه های آسیا، تیم پیکان در سال های 2002 و 2006 تا 2011 عنوان قهرمانی را کسب کرد و با هفت قهرمانی رکورد دار است و تیم های صنام تهران در سال 2004 و کاله مازندران در سال 2013 قهرمان شدند.