بوشهر-خبرگزاری مهر: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی گفت: حضرت ام البنین (س) الگویی برای شجاعت زنان امروز است.

به گزارش خبرنگار مهر،  حجت‌الاسلام سعید توکلیان روز سه شنبه در جمع هئیت های مذهبی شهرستان دشتی ضمن بیان  تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت روز وفات حضرت‌ ام‌البنین (سلام الله علیها) به‌عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است.

وی افزود: با توجه به جایگاه حضرت‌ ام‌البنین (سلام الله علیها) به‌عنوان مادر چهار شهید و همسر شهید و همچنین نقش ایشان به‌عنوان الگویی برای جامعه اسلامی و جامعه جهانی، جا دارد زنان جامعه امروز ما این بانوی برزگ و شجاع را به‌عنوان الگوی خویش قرار دهند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی با اشاره به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال "اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری شده است افزود: باید در راستای ارتقاء و تدوین فرهنگ ایثار و شهادت تلاش جدی صورت گیرد.

 حجت‌الاسلام توکلیان تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی‌ به دنبال کمرنگ کردن ارکان معنویت در جامعه هستند و همیشه از راه‌های مختلف برای تحت فشار قرار دادن مردم استفاده کرده‌اند اما ملت ما با تأسی از آموزه‌های دینی و اسلامی در مقابل زیاده خواهی دشمنان ایستاده‌اند و از نظام و ارزش‌های انقلاب دفاع کرده و اجازه تحقق هیچ یک از توطئه‌های دشمنان را نداده‌اند.