گرگان - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس آگاهی فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان گفت: در روز 13 فروردین ماه 6فقره سرقت از منازل در شهرستان گرگان انجام گرفته است که با تلاش مامورین نیروی انتظامی سارق دستگیرشد.

سرهنگ محمدرضا اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این سارق حرفه ای به 36 فقره سرقت از منازل شهرستان گرگان اعتراف کرده که 6 فقره از این سرقت ها در روز 13 فروردین انجام شده است.

وی ادامه داد: با دریافت گزارش های متعدد شهروندان از نقاط مختلف شهر مبنی از وقوع سرقت منازل، تیم ویژه تحقیقاتی نیروی انتظامی استان در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: پس از انجام یک هفته کارخی اطلاعاتی و راهنمایی های مردمی، سارق 25 ساله حین سرقت از منزل دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با اعلام این خبر که در تحقیقات اولیه مجرم به جرم خود اعتراف کرده، افزود: ماموران پلیس آگاهی نیروی انتظامی استان گلستان تاکنون در 15 فقره محل سرقت باز سازی صحنه انجام داده اند.

رئیس پلیس آگاهی فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان در خاتمه یادآور شد: مقداری اموال مسروقه توسط مامورین پلیس آگاهی کشف شده و مجرم به فروش اموال  به 3 مالخر اعتراف کرده که این افراد شناسایی شدند و اقداماتی برای دستگیری آنها نیز انجام شده است.