اصفهان – خبرگزاری مهر: خبرنگاران رسانه‌های گروهی هنگام ورود به ورزشگاه فولادشهر اصفهان با برخورد نامناسب مواجه و تفتیش بدنی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و السد قطر در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

* خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیش از ورود به ورزشگاه فولادشهر اصفهان برای نخستین بار، تفتیش بدنی شدند و با وجود اینکه با آی‌دی کارت به ورزشگاه فولادشهر اصفهان وارد می‌شدند، برخورد چندان مناسبی با آنها صورت نگرفت. اتوبوس حامل خبرنگاران رسانه‌های گروهی و خبرنگارانی که با ماشین شخصی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان رفته بودند، با این برخورد نامناسب مواجه شدند.

* محرم نویدکیا، کاپیتان تیم سپاهان به دلیل مصدومیت در لیست 18 نفره دیدار تیمش مقابل السد قطر قرار ندارد و غایب بزرگ این مسابقه به شمار می‌رود.

* سرجیو فن‌دایک، مهاجم دورگه سپاهان بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته و از ابتدا برای تیم سپاهان به میدان رفت.

* هواداران سپاهان در این بازی با بلندگو به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند و به سبک تیم‌های عربی حوزه خلیج‌فارس به تشویق می‌پرداختند! نکته جالب اینکه تشویق‌های بلندگوهای ورزشگاه با لهجه شیرین اصفهانی همراه بود و به میزان قابل توجهی جلب توجه می‌کرد.

* استرس قابل توجه رحمان احمدی، دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان که از چند بازی گذشته، به نیمکت این تیم تبعید شده، به میزان قابل توجهی مشخص بود و او از روی نیمکت به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کرد.

* سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان، 6 بازیکن ملی‌پوش تیم سپاهان در این مسابقه به میدان رفتند و کرانچار از این بازیکنان ملی‌پوش در ترکیب اصلی تیمش بهره برد.

* هواداران سپاهان از این بازی استقبال ویژه‌ای به عمل آورده بودند و نزدیک به 5 هزار تماشاگر در نیمه نخست بازی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور دارند.

* کرانچار در این بازی از بازیکنان جوان خود استفاده کرده و علی کریمی و مهدی شریفی را به میدان فرستاده است؛ کریمی در این مسابقه به عنوان جایگزین محرم نویدکیا به میدان می‌رود.