اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک شنبه آینده تشکیل جلسه می‌دهند تا موضوعات روز مرتبط با این جلسه را مورد بررسی قرار دهند. بحث اسپانسر و جذب آن برای بازی‌های آسیایی یکی از اصلی‌ترین محورهای این نشست خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، با احتساب نشست مشترک اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش و جوانان، نشست آتی سومین نشست آنها در سال 93 به حساب می‌آید که از ساعت 7 صبح شنبه در محل کمیته ملی المپیک آغاز خواهد شد.

اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک که در نشست با وزیر ورزش و همچنین جلسه درون گروهی خود که چند ساعت پس از آن تشکیل دادند، به بررسی وضعیت کاروان ایران برای بازی‌های آسیایی و چگونگی حضور در این رویداد بزرگ پرداختند، در نشست شنبه آینده نیز همین موضوع را دنبال خواهند کرد و البته با گرایش بیشتر به محور "اسپانسر".

جذب اسپانسر برای حضور در المپیک 2012 لندن کمک مالی خوبی برای ورزش ایران و کمیته ملی المپیک به همراه داشت. در همین راستا مدیران فعلی کمیته ملی المپیک هم که با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند، قصد دارند با جذب اسپانسر برای کاروان اعزامی به این دوره از المپیک آسیایی، به بخشی از دغدغه‌های مالی خود رسیدگی کنند. بر همین اساس این موضوع در نشست آینده اعضای هیات اجرایی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا مسئولان مربوطه بتوانند به جمع بندی نهایی و تصمیم‌گیری در مورد آن دست یابند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی طی روزهای 17 شهریورماه تا 12 مهرماه به میزبانی اینچئون کره‌جنوبی برگزار خواهد شد. این دوره از بازی‌ها در 36 رشته ورزشی که 28 رشته آن المپیکی است، برگزار خواهد شد.