سنندج - خبرگزاری مهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در حال حاضر زیر ساخت ها و ظرفیت های فوتبال در استان فراهم است و نبود حامی مالی عامل اصلی توسعه نیافتگی فوتبال کردستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد جولایی ظهر پنج شنبه در انتخابات مجمع هیئت فوتبال کردستان اظهار داشت: فوتبال یکی از رشته های ورزشی است که آحاد جامعه با آن آشنایی دارند و از جذابیت و محبوب ویژه ای برخوردار است و به همين دليل بايد اين رشته ورزشي مورد حمايت بيشتري قرار گيرد.

وی با اشاره به این مطلب که  از هیچ یک از نامزدهاي امروز هيئت فوتبال كردستان حمایت نكرده ايم، افزود: اعضاء مجمع باید به برنامه های نامزدها توجه کنند و به آنها رای دهند تا در فوتبال استان تحول ایجاد شود و اداره كل ورزش و جوانان از فرد منتخب مجمع به صورت قاطع حمايت مي كند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: وضعیت سخت ‌افزاری در فوتبال استان کردستان مطلوب است و متاسفانه در بحث نرم‌ افزاری دچار مشکلات متعددی هستیم که مهمترین آنها نبود حمایت بخش خصوصی است.

جولایی با اشاره به ظرفيت ها و استعدادهاي فوتبال كردستان یادآور شد: در حال حاضر 150 مربی و داور فوتبال در سطح استان فعالیت دارند و انتظار می رود که با برگزاری کلاس های مربیگری و داوری زمینه ارتقاء سطح آنها فراهم شود.

وی يادآور شد: توجه به رده های سنی پایه باید یکی از اولویت های کاری هئیت باشد و فعال کردن کمیته استعداد یابی با همکاری آموزش و پرورش هم در توسعه ورزش فوتبال نقش بسزایی دارد.

در مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان کردستان "بهنام نظری" با کسب 18 رای از مجموع 22 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان كردستان برای چهار سال آینده انتخاب شد.