خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان در حالی قرار است با محوریت انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه برگزار شود که نصرت ایراندوست به عنوان گزینه اصلی جانشینی "دراگان اسکوچیچ" است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هفته گذشته به پایان رسید و وضعیت تمام تیم‌ها در جدول رده‌بندی مشخص شد بعضی از تیم‌ها بلافاصله کارشان را برای فصل بعد با مذاکره و رایزنی با بازیکنان و مربیان مدنظرشان آغاز کردند. در میان این تیم‌ها می‌توان به ملوان بندرانزلی اشاره کرد که فصل خوبی را با اسکوچیچ پشت سر گذاشت.

با این حال مطرح شدن مبلغ 500 هزار دلاری از سوی دراگان اسکوچیچ برای تمدید قرارداد با تیم ملوان، باعث شد تا مسئولان فعلی باشگاه به فکر گزینه‌های دیگر بیفتند. در این میان نام‌هایی چون فرهاد پورغلامی و نصرت ایراندوست هم برای مذاکره به میان آمد ولی به نظر می‌رسد شانس ایراندوست از سایر گزینه‌ها بیشتر باشد.

به دنبال این مساله، قرار است جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان امروز یا فردا تشکیل جلسه بدهد تا تکلیف سرمربی این تیم را به زودی مشخص کند. هرچند مسئولان باشگاه ملوان معتقد هستند در گذشته مربیان بومی همچون نصرت ایراندوست نیز بوده‌اند که ملوان را به جایگاهی مشابه در سیزدهمین دوره لیگ برتر رسانده‌اند، بنابراین گزینه هدایت تیم فوتبال ملوان 100 درصد ایرانی خواهد بود.

ضمن اینکه طی 24 ساعت اخیر خبرهایی در سطح شهر انزلی پخش شده است که نصرت ایراندوست به عنوان سرمربی جدید ملوان انتخاب شده و نادر عزت‌اللهی مربی تیم فوتبال نوجوانان ایران و محمد قدیر بحری هم دستیاران این مربی خواهند بود. همچنین منوچهر درجزی به عنوان مسئول آکادمی باشگاه ملوان انتخاب خواهد شد. البته حضور عزت‌اللهی در ملوان با موافقت مسئولان فدراسیون فوتبال صورت می‌گیرد.

این در حالی است که مشاور پیشین مالک باشگاه ملوان مدعی است تغییرات در باشگاه ملوان از مدتها پیش توسط محجوب کلید خورده است. رضا خدادادی در این مورد گفته است: "متاسفانه باید بگویم سناریوی تغییر سرمربی در ملوان علی رغم میل هواداران و بازیکنان این تیم مدتها پیش از پایان لیگ توسط محجوب رقم خورد. او به ما سفارش مذاکره با اسکوچیچ را داده بود تا پش هواداران حفظ ظاهر کند اما پشت پرده با نصرت ایراندوست تمام کرده بود. دلیلش هم این بود که نمی خواست بیشتر از 200 میلیون برای کادر فنی هزینه کند و البته  به موقعیت او نزد هواداران هم غبطه می‌خورد".