شیراز – خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به حضور مقام معظم رهبری، کشوری امن و با اقتدار در منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله اسد الله ایمانی صبح جمعه در رژه روز ارتش با اشاره به وضعیت منطقه تاکید کرد: در شرایطی که شاهد انواع شیطنت ها و بحران در منطقه هستیم به برکت حضور مقام معظم رهبری و راهنمایی های ایشان جمهوری اسلامی ایران جزیره ای امن است.

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح دارای جایگاه ویژه ای هستند که از آغاز انقلاب تاکنون در تمامی صحنه ها حضور داشتند.

امام جمعه شیراز یادآور شد: هرچند گروهی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بحث انحلال ارتش را مطرح می کردند اما امام(ره) ارتش را تثبیت کرد.

آیت الله ایمانی ادامه داد: با توجه امام(ره) به ارتش جمهوری اسلامی روز 29 فروردین ماه به نام ارتش و نیروی مسلح و زمینی نامگذاری شد.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری نیز از ارتش به عنوان یک مجموعه قوی،اثر گذار و کار آمد در عرصه های مختلف نظام یاد می کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه تمامی موجودات به موضوع دفاع توجه ویژه ای دارند، گفت: همه برای حفظ منافع خود در مقابل دشمنان از ابزاری که در اختیار دارند استفاده می کنند که در برخی از موجودات این ابزار در درون آنها است.

آیت الله ایمانی ادامه داد: در انسانها نیز یک نیروی برتر با ابزار های دفاعی آنها همراه شده که با فکر و اندیشه می تواند راه های مختلف دفاعی را انتخاب کند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: دفاع مسئله ای است که عقل، خرد و طبیعت آن را به عنوان یک اصل غیر قابل انکار می شناسد.