کرج - خبرگزاری مهر: مدیرکل اداره کل تبلیغات اسلامی البرز گفت: سیره حضرت فاطمه زهرا(س) در میان زنان جامعه اسلامی به ‎عنوان الگوی کامل انسانی نهادینه شود تا شاهد جایگزین شدن فرهنگ اصیل دینی به جای فرهنگ منحط غربی باشیم.

حجت‌ الاسلام سید عباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: شناساندن سیره و روش زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می تواند به عنوان الگوی کاملی برای زنان جامعه اسلامی در برابر نفوذ فرهنگ غلط غربی باشد.

وی یادآور شد: متأسفانه برخی از زنان و دختران ما به علت نفوذ شبکه های ماهواره ای به سوی فرهنگ غرب متمایل شده اند و شناخت کاملی از سیره و روش حضرت فاطمه زهرا (س) ندارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر زنان جامعه اسلامی ما حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را الگوی خود در زندگی قرار دهند در این صورت فرزندانی شایسته را به جامعه اسلامی تحویل می دهند که فرهنگ غلط غرب هیچ تأثیری بر روند زندگی آنها نمی گذارد.

مسعودی در پایان تاکید کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها الگوی ماندگار برای زنان و دختران جامعه اسلامی است و شناخت این بانوی بزرگوار یکی از نیاز های اساسی جامع امروز است.